• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Tips på tv-serie

aleks

Aka Wi
2-Faktor
Tänkte bara tipsa om att 24/7 Road to NHL Winter Classic drog igång igår! Extra kul att HBO följer Detroit som har många svenskar i laget.


Tack för påminnelsen!

Har börjat glutta på Mob City som har en del sköna skådisar med. Bland annat Robert Knepper även känd som T-Bag från Prison Break. Handlar om maffian i Los Angeles andra halvan på 40-talet. Inget som lirar i klass med Sopranos/The Wire/Boardwalk Empire dock skön underhållning.
 

Frosse

Cartier
Listar mina favoriter:

Sopranos
The Wire
Band of Brothers (om den räknas)
Boardwalk Empire
Entourage
How to Make it in America
Homeland
Dexter
Sons of Anarchy
Rome
Walking Dead
Game of Thrones
Suits

...och så mitt guilty pleasure...Girls.
 

Jens

Greedo
Listar mina favoriter:

Sopranos
The Wire
Band of Brothers (om den räknas)
Boardwalk Empire
Entourage
How to Make it in America
Homeland
Dexter
Sons of Anarchy
Rome
Walking Dead
Game of Thrones
Suits

...och så mitt guilty pleasure...Girls.

Då utgår jag från att du inte har sett "Breaking Bad"?!



J
 

Jens

Greedo
Jag har försökt. Har kollat två säsonger men det händer ju ingeeeenting, alltid samma lunk. Men uppenbarligen är den ju något att ha med tanke på hur hypad den är.

För mig var den inte hypad, endast en rekommendation.
Har sällan sett ett bättre skådespeleri som det mellan "Walter" och "Jesse".
Men, smaken är som Tjeckoslovakien. Delat!





J
 

Omen

Heja Eslöv!
2-Faktor
För mig var den inte hypad, endast en rekommendation.
Har sällan sett ett bättre skådespeleri som det mellan "Walter" och "Jesse".
Men, smaken är som Tjeckoslovakien. Delat!





J

Fantastisk serie, såg faktiskt sista avsnittet igår med vemod, i 8:e avsnittet sista säsongen spelades denna låt, helt magisk.... Tommy James & The Shondells - Crystal Blue Persuasion - 1969. Titta & lysna videon här igen tycker du?:) Jens

http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=XDl8ZPm3GrU
 

Jens

Greedo
Fantastisk serie, såg faktiskt sista avsnittet igår med vemod, i 8:e avsnittet sista säsongen spelades denna låt, helt magisk.... Tommy James & The Shondells - Crystal Blue Persuasion - 1969. Titta & lysna videon här igen tycker du?:) Jens

http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=XDl8ZPm3GrU
Sjukt bra låt som jag nu lagt till på min play list.
Tack för det!
Kollade på pilotavsnittet på Netflix härom dagen, behövde höra Walters röst igen:)



J
 

80talisten

I wish a could afford a real gold Rolex!
Håller på och kollar på Twin Peaks, är i slutet på säsong 2. Galet bra serie. Det har aldrig blivit av att jag kollat på den tidigare. Den är på min topplista över bästa serier kan jag lugnt säga.
 

Fredde76

Omega
Fantastiska HBO-serien Deadwood, som tyvärr inte finns på HBO-Nordic ännu. Grymt bra Western!
sCd8Pq4.jpg
 
Topp