Laddar...
Nymans Ur 1851

Erikson Urhandel
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

OT: Tour de Ski

Diskussion i 'Diskussion' startad av BjörnE, 28 december 2013.

1. BjörnE
    Trådstartare

BjörnE Bonde

Jaha, då drar årets tour igång. Men hur kommer det gå? Klent svenskt deltagande och även övrig elit är tunn. Vad tror vi, kommer herrsidan domineras av ryssarna och damsidan av Norge?

Vem av svenskarna ska överraska oss? Wikén? Haag?

2. Hardy

Hardy Thug

Från:
    och till
    hoppas på min polare Quicklund!

3. Barda

Barda Friends of KS

Länge sedan jag varit så opepp på TdS som i år, kombinationen dåligt med snö (både i Stockholm och i Italien) och inte jätte intressant startfält (förutom norskorna och ryssarna förstås). I brist på Svenska deltagare håller jag ju obönhörligt på alla Amerikanare, fast även där verkar det vara rätt tunt.

4. Barda

Barda Friends of KS

...och vart är André Pops?

5. Cyklisten

Cyklisten Borgare

Jag är också riktigt opepp. Tycker att tävlingen håller låg nivå i år pga korta distanser. Läste att man bara kör 54 kilometer för damer och 85 för herrar fördelat på nio dagar (om man går till final i sprinterna). Det måste ju kännas lite meningslöst att resa runt halva Alperna för att köra så lite tävlingstid.

6. BluesmanV8

BluesmanV8 Biskop

Som alla klockälskare vet så är tiden oviktig. Det är resultatet som räknas!

Mårtenssons ur Brookfield