• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

OT: Tv-serietråden

Casual Bum

Panerai
2-Faktor
Ska nog ge den en chans. Hört mycket gott om den!
Gör det, den är den lätt värd en titt. Såg hela serien förra sommaren när vi var på Sardinien på semester. Efter att ungarna hade somnat på kvällarna satte vi oss på balkongen, med utsikt över Medelhavet, med gott rött vin och lokala charkuterier och plöjde igenom serien på Viaplay. Den miljön gjorde sitt till att det kan vara den bästa serien jag sett. Kanske inte hade varit lika magisk hemma i soffan dock :)

Tråden passar kanske bättre i Lifestyle Ping Pong @Denke @Spencer66 @daviden
 

Casual Bum

Panerai
2-Faktor
Vi kollade klart på The Americans precis. Möcke bra - Netflix

Igår såg vi första avsnittet av Peaky Blinders. Den verkar grymt lovand. - Netflix

Vet inte om Sopranos är listad i tråden. Gammal serie men bättre än så blir det inte. Har sett alla 6 säsongerna 2 ggr och ska nog snart se den igen -HBO

Breaking Bad genomled vi under tung ångest. Varken jag eller min fru tyckte att den var bra, men såg alla säsongerna bara för att "man skulle". Tung period i våra liv :clown:
 
Topp