• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

OT: UFC Stockholm 6 april.

PierreS skrev:
För info så har Dana White gått ut och dementerat att Alex inte ska komma!
Jag håller tummarna att Danas ord stämmer :)

Och Dana bestämmer över SMMAF? xD

Alex lär inte bli godkänd och i värsta fall så stryker dom matchen. Just nu är det skrämmande surret man hör att Ilir ska få chansen. Det är nästan värre.
 

PierreS

Cartier
Lindstedt skrev:
PierreS skrev:
För info så har Dana White gått ut och dementerat att Alex inte ska komma!
Jag håller tummarna att Danas ord stämmer :)

Och Dana bestämmer över SMMAF? xD

Alex lär inte bli godkänd och i värsta fall så stryker dom matchen. Just nu är det skrämmande surret man hör att Ilir ska få chansen. Det är nästan värre.

Förvisso inte! Men de har väl ännu inte heller sagt att han INTE får fightas? ;)
 

Barda

Cartier
Jag hade nästan väntat mig att denna match inte skulle bli av då den helt klart är en transportsträcka The Mauler innan han får möta Jones. Kändes som ett orimligt "svagt" motstånd...
Hur som helst, tråkigt för de som köpt tåg/flyg/buss-biljetter tillsammans med deras nya Affliction/Bad Boy tischor. ;)
 

Rondellen

Breitling
Gegard Mousasi möter Ilir Latifi på UFC Stockholm 2013 :/

Kul för Ilir, snacka om missmatch! Trodde aldrig de skulle bli en sådan okänd fighter. :(
 

EmilL

Omega
Någon som vet om smmaf godkänt matchen? Med tanke på erfarenhet och tid att förbereda sig vore det knappast orimligt att de skulle stoppa matchen..
 

PierreS

Cartier
Nu är jag och Davido77 på plats på Globen så om någon är här och vill träffas innan är det bara slänga iväg ett pm :)
 

Jaggis

Who dares wins!
2-Faktor
Här är det redan igång med preliminaries. Verkar vara Stockholms officiella UFC-hak. Min polare Dannemann hälsar stort tack. Dannemann tackar sällan.
 

Camo00

Patek
Re: Sv: OT: UFC Stockholm 6 april.

Håller självklart tummarna för Ilir ikväll (har ju själv tränat MMA i Rosengård...). Men han lär inte ha nån verklig chans för det! KO i första..?
 

Barda

Cartier
Camo00 skrev:
Håller självklart tummarna för Ilir ikväll (har ju själv tränat MMA i Rosengård...). Men han lär inte ha nån verklig chans för det! KO i första..?
Han är ju en underhållande brottare, men borde enligt pappret inte ha en chans. Kanske läge att satsa en hunka på honom för bra odds?
 

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Kassa odds på Illir ju. Borde vara MINST 7ggr pengarna.
TKO rond 1
 

Barda

Cartier
Syns redan efter 1 min att han är sjukt spänd... Eller så är det bara att mousasi ser nyvaken ut...
 
Topp