• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

OT: Unboxing!

StrawberryFields

Sir Notalot
Suget tog över helt.

Efter vis tids funderande och övervägande på olika varianter jag testat innan så var valet egentligen själv klart. Jag visste precis vad det var jag saknade. Priset fick inte spela någon roll den här gången. Efter att ha väntat lite för länge så kom den äntligen för en timme sedan. Måste älska leverans till dörren på nyårsdagen.

Lådan!
0662f628-10eb-40af-b6d8-4d59a7b98be3_zps1d89bf62.jpg



En snabb titt på innehållet

IMAG0550_zpsrzkbunbv.jpg



Obligatoriska hand skottet...

IMAG0551_zpspubehoet.jpg




Gott nytt år grabbar. Hoppas att ni mår lika dåligt som jag gör idag.
 

gruby

Pax Vobiscum
2-Faktor
Suget tog över helt.

Efter vis tids funderande och övervägande på olika varianter jag testat innan så var valet egentligen själv klart. Jag visste precis vad det var jag saknade. Priset fick inte spela någon roll den här gången. Efter att ha väntat lite för länge så kom den äntligen för en timme sedan. Måste älska leverans till dörren på nyårsdagen.

Lådan!
0662f628-10eb-40af-b6d8-4d59a7b98be3_zps1d89bf62.jpg



En snabb titt på innehållet

IMAG0550_zpsrzkbunbv.jpg



Obligatoriska hand skottet...

IMAG0551_zpspubehoet.jpg




Gott nytt år grabbar. Hoppas att ni mår lika dåligt som jag gör idag.
AAHHAHHAAHAHAHA BÄÄÄÄÄSTA!!
 

Bojke

Wicket Wystri Warrick
2-Faktor
Grattis!
Men gurkan hade man nog kunnat skippa. Någon bea ser jag inte heller röken av.
 

StrawberryFields

Sir Notalot
Bean var dom snåla med idag, hade varit bättre att beställa den på burk vid sidan av. Gurka är nice på pizza. Lite fräscht och knaprigt, bra motvikt till flottet och degen.
 

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Fan vad äcklig den såg ut! :wtf:
Själv har jag precis tryckt i mig 300 pannkakor.
 

Marhoi

Friends of KS
Underbar trådstart. Själv är jag på väg till degmästaren i detta nu vilket jag ser mycket fram emot.
 
Topp