• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

OT: Unboxing!

Marhoi

Friends of KS
Gött! Jag ser framemot att se din! Släng upp lite bilder här sen :snaphappy:

Nu är det nära...
utevyry6.jpg
 

meo_swe

Audemars
Pizzadagen kom med besked. Min tanke att ha ett lugnt nyår i goda vänners samlag slutade med kaskadspyor i ett badrum och tvångsövernattning hos en vän. Nu liger jag i sängen med en pizza och kollad vad jag skrev till vem. Börjar året med ångest i vanlig ordning:)
 

meo_swe

Audemars
Jag vet vad du menar meo_swe..det där med ångest alltså.
Själv stod jag på gatan utanför festen med en flaska sprit i handen och skällde på folk som gick förbi..Märkligt klockan 8 på morgonen
HAHAH Det skulle vara en syn för gudarna Wii. Jag har dock insett att jag är fan awesome på fyllan ibland. Har en söt flicka i luren som erbjuder sig att komma över med en pizza och som sällskap. Hur jag lyckas är för mig ett mysterium (mest för att jag inte minns något).
 

Josef B

Bestraffaren
Kunde inte motstå frestelsen själv och det blev mexikanskt, men orkade inte ens hälften.
Nyårsdagen handlar nog bara att folk är trötta och inte orkar laga mat själv, det är därför pizzan är så populär idag. Hade jag Palmyra i närheten, hade det blivit Sveriges bästa kebab istället!

 
Topp