• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

OT väggutfyllnad till en stackars ungkarl.

UNO

Panerai
Jag hade målar en vägg;
Breitling-gul
eller
Hermes-orange
eller
Rolex-grön
typ

Ev hade jag hängt upp någon reklam, iallafall på Breitling-väggen.
 

JoberMan

Politruk
2-Faktor
Hög ligga-faktor när man kör sura farbröder på väggen.
image.jpg
 

Matts

Vacheron
Pledge Member
2-Faktor
Tycker att ljuset är lika viktigt att tänka på, spelar liksom ingen roll vad du gör med resten av rummet om ljuset är kass. Några meter Hide-a-lite med glödljus, några spottar, dimmer. Lite gamla industrilampor ( eller nyare kopior som är lite billigare:) friskt kopplat hälften brunnit... Nä, de flesta klarar av att byta till en dimmer.
 

Rock_N_Ron

Audemars
2-Faktor
Dom var OK! Personligen gillar jag gamla 80-tals affischer. Haha...har också stulit eller rättare sagt lånat GB-gubbar, men vi ställde ut dom i polarnas trädgårdar istället :D

GB gubbar var är förvånansvärt tunga...
En annan fin-fin inredningsdetalj som släpades hem i unga å blöta år är trafikkoner. Dom med blinkande lampa i toppen förgyller vilken inredning som helst... :)
 

Poppe

Cartier
Tycker att ljuset är lika viktigt att tänka på, spelar liksom ingen roll vad du gör med resten av rummet om ljuset är kass. Några meter Hide-a-lite med glödljus, några spottar, dimmer. Lite gamla industrilampor ( eller nyare kopior som är lite billigare:) friskt kopplat hälften brunnit... Nä, de flesta klarar av att byta till en dimmer.
Är elektriker till vardagsmen jobbar sällan mot privatpersoner. Så en dimmer borde jag kunna klara av. Dock är det hyresrätt så jag vill inte stöka för mycket med elen.
 

nissehult

Patek
2-Faktor
Nu börjar det likna nåt, hittade tre schyssta posters jag ska försöka trycka upp, tror inte antalet samlag kommer skjuta ihöjden men jag får väl skaffa katt eller nåt för att kompensera . Eftersom Apple inte vill att jag ska lägga in bilder ikväll kommer en länk
https://c1.staticflickr.com/9/8324/8106774232_038926e3b2_z.jpg

Förresten spritpennor har vi testat, i en partykåk jag bodde i med två polare. Dock var det på en två meter hög GB-gubbe som vi stal på väg hem från en alltför blöt kväll. Telenummer och snuskiga förslag dominerade den i alla fall. Men kul hade vi.
Snygga posters.

När jag lekte livet i USA så blev det ibland spritpenne-tatueringar framåt morgonkvisten. Bakis och ågren med fult kladd på armen är inte den bästa kombinationen.
 
D

Deleted member 1154

Guest
vad vill du ha för bild? har en drös bilder du säkert kunde förstora upp nåt ifrån? har aldrig riktigt gjort nån förstoring och det grämer jag mig mycket över...


och jag tror många uppskattar att ha en unik bild hemma som ingen annan har..


typ denna hade jag tex. gärna förstorat upp..

7yi4vDD.jpg
 

Poppe

Cartier
Stärkt av ett par pilsner hos farsgubben kom lite idéer om hur jag vill ha det. Ska fixa direkt i morgon bitti. Hoppas på resultat. Ps. Det är nåt jag ska göra själv. Ds
 

BCKSTRM

Rolex
Ett rustikt sideboard med en gammal köttkvarn på och sprit under. Vad annars?

Jag har gjort ett soffbord (se bild) som jag gillar. Om du gillar det kan jag fixa ett sideboard i liknande design för typ 4k, annars finns det snygga sideboards på betonggruvan exempelvis.

Framför allt dock: köttkvarn och sprit samt kanske en cigarrlåda;)
image.jpg
 
  • Like
Reactions: ZQT
Topp