• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

OT: Vårjackor / rockar / trenchcoats.

dauit

Panerai
2-Faktor
barbour-olive-wax-steve-mcqueen-merchant-bomber-jacket-product-2-13341891-820324264_large_flex.jpeg


Olivgrön Steve McQueen bomber jacka från Barbour.
 

Josef B

Bestraffaren
Snoot har riktigt sjysta grejer och sitter som ett smäck på mig! Något v-ringad i formen, perfekt för mig som är otroligt bitig och vältränad.
Funderar på dessa och kan inte bestämma mig. Primo är lite bomberaktigt med mudd. Nackdelen med mudd är att jackan kan bli lite för varm, men perfekt för klockan att synas :D
Båda är tunna och är vår/sommarjacka.


Primo, den jag vill ha är militärgrönt, lite halvt glänsande material.
BMlOKrc.jpg


Barese jacket och i denna gröna färg. Är inte så tjock i materialet som den ser ut att vara.
iOKk0R1.jpg
 

M.L.

Vacheron
2-Faktor
Beställde en Herno i "Steel grey" från YOOX. Behövde en ny någorlunda regntålig rock. Alltid lite av en chansning när de inte skriver ut några mått. Beställde en storlek större (56) än vad jag normalt har då italienska kläder ofta är små i storlekar. Fick dock en 58:a levererad, vilket var tur för den satt perfekt (lite långa ärmar). Har precis hämtat ut den efter kortning av ärmar samt borttagning av dragkedjan. Mycket nöjd med detta köp.:)
41328162wf_12_f.jpg
 

erolorhun

Cartier
2-Faktor
Hämtade en splitterny M65. Härlig känsla, styvt, impregnerat tyg.

5ED168FF-9382-453F-B866-518FD031C54D_zpsi4xbo7d2.jpg
[/URL]

Visuellt trimmad med rätt klockforum naturligtvis...

 

SSL

Audemars
Fjällräven Greenland i färgen grön införskaffades i dag. Galet stora i storlekarna. Fick gå ned till Small och den är fortfarande rymlig.

image.jpg
 
Topp