• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

OT: va e de för fel på svenska posten/tullen?

calzone

Vacheron
Eller borde ja döpt rubriken till vad är det inte för fel ;) Jag har väntat o väntat o väntat...Säljaren fick svar av USPS att det är svenska posten/tullen som gjort att de tagit onödigt lång tid. Det jag då undrar är varför blir det såhär ibland? Oftast får man ju paketet redan efter 4 dagar om allt flyter. Ngn som jobbar på posten/tullen som kanske vet va de beror på? Man blir ju bara så trött...Tror ni ja har skiten innan helgen?

Svar ifrån säljaren :

Dear Buyer,
Hello...
Good news, we just received word back from our postal service, and they informed us that the package has reached your home country and has cleared customs today 4-23. The package is now in route to you and should be delivered very shortly. You can also follow your package tracking by going to USPS dot com. (USPS tracking #**********US)
We do apologize for the delay in receiving your package. We were informed that the package was delayed by your home country's customs department. But again, it has cleared Sweden customs and is now in route to you.
We thank you very much for your patience and if there is anything else we can assist you with, please don't hesitate to contact us again.
Best Regards.....

fff_zps9c33f8e8.jpg
 
Topp