• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

OT: Vad gör ni en Lördag?

Rikard

Omega
Själv så studsar man upp ur sängen med ett leende på läpparna och går till jobbet. Fick bli lördagskostymen med alla tillbehör :pompus:

bild.JPG
 

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Stiliga knappar!! Ja jo.. Klockan var ok den också :)
Har precis druckit kaffe i solen och kommer spendera resten av dagen med soptipp,utemöbler,städning,förberedning av middagsbesök av son och hans flickvän samtidigt som jag kolla liverapportering av andra sonens avgörande kvalmatch till Innebndyns div 1 :)
Ska försöka få in lite motion där någonstans också...
 

Sjobedan

Rolex
Sitter på jobbet och hæckar. Det ær kul att jobba på byggvaruhus som sæljare av kapitalvaror på en Lørdag. ch
 

TiE

TiE Bomber
Pledge Member
2-Faktor
Jo, helgen blir nog liknande RicVin's en massa tomtjobb och några ärenden på stan.
Så knapparna hör till arbetsutstyrseln, nice!
Och anstränger man sig noga tror jag det blev Frédérique Constant i dag!
Nu får du kolla ditt schema, men kom ihåg att även om du slutar 15 så hinner du ta dig till E-tuna den 3;e!;)
 

Strindberg

Patek
2-Faktor
Kratta en miljon kvadrat tomtjävel...
Klippte ned buskar till rätt höjd igår (rätt=de skymmer inte sjön då man ligger i en däcksstol och dricker öl), så nu ska alla pinnar och skit bort.

Nackdelen med hus är all skötsel.
Fördelen är... ...allt annat.
 

PIC

Cartier
2-Faktor
Jobbar, som varje dag.
Sitter framför datorn och förbereder HOTO (Hand over, Take over) för nästa gäng som kommer och löser av oss inom några veckor.
Klockan 20 blir det ett spinningpass med en galen Holländare.
 

demondave

Rolex
Klocksnack, svårartad bakfylla. Just röjt köket efter grabbkväll här igår. Fyllde diskmaskinen med stekpannor, tallrikar och whiskyglas och en icakasse med tomhylsor. Deppar lite över att min sista flaska Caol Ila Moch tydligen gick åt inatt. Ska rota undan lite jobbande någon gång under helgen, men lite för skakis och svettig för att överväga det just nu :D

En helt okej lördag, alltså :)
 

Bosse

Friends of KS
Tja bra fråga, läst KS och undrat över stor och smått, handlat för min 88 åriga mamma, skaffat lite lokal producerat nöt kött till kvällen, och nu kom hunden och min bättre hälft så nu blir det Tysk öl och Korn till "kinesisk" Suchi.

Ha en bra helg

//Bosse
 

4cie

Rolex
2-Faktor
:sorry:Lämnar in Speedyn på service igen. Fick tillbaka den förra veckan och går stadigt -30s/d. Gick +10 när jag lämnade in den :(
 

box

Omega
2-Faktor
Absolut ingenting. Hade hellre jobbat. Ska ta mig i kragen och ge mig ut på en promenad snart.
 
Topp