• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vad har ni för yrke?

danne10

Panerai
2-Faktor
Account Director (kundansvarig säljare) för en global kund på ett internationellt IT bolag i mjukvaru branschen :)

// Danne
 

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Men varför svarar du inte på mitt rop på hjälp när det gäller att köpa ny Panna? Alltså stekpanna eller gryta egentligen..
Nu är risken överhängande att frugan får sin vilja igenom och det blir en sån där Le Cröseus eller vad det nu var.. :eek:

På visitkortet står det, Sr. Sales Representative Nordics, Distribution! Och Jaa jag var tvungen att läsa på kortet innan jag skrev... ;)
Aurum skrev:
Social media manager på världsledande smålänskt tillverkande företag inom stekbranschen...

Eller ja, studerar maskin på Chalmers är väl den huvudsakliga sysselsättningen.
 

Ariste

Audemars
2-Faktor
Webbsnubbe - om jag fått bestämma titel men arbetsgivarens "system" godtog ej förslaget. Finansbranschen...
 

max

Dancing Queen
Teknisk chef med mycket luddiga arbetsuppgifter, har inte ens titeln utskriven på visitkorten för att det är så intetsägande.
 

Rico

Cartier
2-Faktor
Landstingsanställd psykolog med företag på sidan.


Sent from my iPhone 5 using Tapatalk
 
Re: Sv: OT: Vad har ni för yrke?

Camo00 skrev:
Granger9050 skrev:
Pensionerad, tror jag, kirurg, som gärna jobbar lite till.

Är Du osäker på huruvida Du är pensionerad, eller kirurg?? Om det sistnämnda; snälla jobba inte mer!! :shock:
Varit pensionär ngra veckor sedan jag blev 70 men inte osäker operatör. Däremot osäker om jag har lust att jobba på nätterna. Käns fortfarande konstigt att alltid gå upp utsövd.
 

ZQT

The Banker
2-Faktor
Pluggar finansiering med fem av elva avklarade terminer.

Jobbar på en av de fyra storbankerna som privatrådgivare samt studentambassadör på universitetet.
 

Rock_N_Ron

Audemars
2-Faktor
Egen företagare i tryckeribranchen.

Så på visitkortet skulle det väl stå "VD" om jag hade satt dit nå´n titel. Låter "finare" än vad det är...
Eller kanske "Fabrikör", det låter feodalt å bra. :cool:
 

Rozzy

E-3PO
2-Faktor
Kontorschef samt gruppchef hos en stor svensk teknikkonsult, med inriktning på anläggningskonstruktion (processdesign, rör, stålstruktur etc...) Är en arbetande chef med en tung projektledarroll samtidigt. Puh... mycket att göra. :geek: (D.v.s. civilingenjör.)
 

Snårtas

Rolex
Chef över operativt inköp och produktionsplanering i klassisk tillverkningsindustri. Är mycket roligare än vad det låter :D
 
  • Like
Reactions: JLC
Topp