• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vad har ni för yrke?

max

Dancing Queen
Knät skrev:
Hjälpmedelstekniker på kommunen.. För tio år sedan så knegade jag som nattklubbschef i fjollträsk.. Vad fan hände där??
Då säljer jag nog stolar till dig, du ska möjligen inte på kurs nästa vecka? Ska på turne i norrland :)
 

PIC

Cartier
2-Faktor
Teknisk officer och Löjtnant i Hans Majestäts Kungliga Armé.

Förutom krigiska uppgifter har inriktningen varit stridsfordon, bepansrade hjulfordon och vapen. Men ju mer tiden lider går det mer mot personal, ledarskap och funktionsstyrning.
 

Vesper

Rolex
installationsbranschen på el sidan, som ledandemontör/ arbetsledare lite luddigt det där. Börjar precis på ett projekt i Gbg så är någon sugen på gtg hojta till :)
 

vikgul

Lilla Buh
2-Faktor
IT konsult, just nu på statlig myndighet centralt i några månader. I framtiden blir det ekonomi studier..
 

leicaphile

Panerai
IT, har ansvar för allt tekniskt i affärssystem och integrationssystem. Kan vara lite spännande ibland, men en rolig utmaning och inga problem att hitta jobb...
 

Archie

Cartier
Känns som en oproportioneligt stor andel som är avlönade med våra skattepengar! mycket av våra skattepengar som går till rolexar m.a.o. :shifty: ;)

jag ä managementkonsult
 
Topp