• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Cigarrtråden

Camo00

Patek
...själv tar jag lite egentid med den mest prisvärda cigarr jag vet; Zino #5 från Davidoff...

DSC_0050.JPG
 

BOTL

Panerai
Startade dagen med att herfa med några vänner. Montecristo tubos från 2006 och rundade av med en Ramon Allones från 2002. Drack latte till cigarrerna. Mycket trevligt.

Tyvärr vart det inga bilder denna gång.
 

slimjim

Rösten från Bro
2-Faktor
Startade dagen med att herfa med några vänner. Montecristo tubos från 2006 och rundade av med en Ramon Allones från 2002. Drack latte till cigarrerna. Mycket trevligt.

Tyvärr vart det inga bilder denna gång.
Ahh en medlem av bockbrännarbolmers har kommit hit från cigarrprat.se ! Härligt, välkommen!
 

sveol

Cartier
Varit i Holland i två veckor så fyll i resten. Skoja bara chefen (som är medlem här) ;-)

Skickat från min GT-I9505 via Tapatalk
 
  • Like
Reactions: ssl

Zed

Swissera
Professional Dealer
Cohiba Robusto i vanlig ordning. Röker sällan något annat förutom Nub Sun Grown ibland.
 

slimjim

Rösten från Bro
2-Faktor
Inte bara en medlem, grundaren. Och cigarrprat vill man ju inte ens bli förknippad med :) 08bolmers startade jag i. Kul att se fler BOTL här.


Ben Bockbrännarbolmers
I see. Fyller snart 30 och tänkte köpa några goda, till balkonghänget på kvällen.
Har du några tips? Är en H Upmann kille men ogillar partagas, hellre Corona än robusto.
 

BOTL

Panerai
När det gäller HU så är det givna ALLTID Sir Winston. Ska du köpa en singel eller är det lådköp?

Vet ej om det bryter mot forumsregler och ber admin radera posten i såna fall men jag kan sälja en singel till dig med ålder om intresse finns. Men bara en! :)


Ben Bockbrännarbolmers
 

leicaphile

Panerai
...själv tar jag lite egentid med den mest prisvärda cigarr jag vet; Zino #5 från Davidoff...

DSC_0050.JPG

Vad ligger de prismässigt? Prisvärda favoriten här har varit Padrón 2000 Maduro annars...

edit: Finns Victor Sinclair att köpa i Sverige? Bodde nästan granne med deras Vice President utanför Atlanta och han hade en imponerande samling både av deras egna och andra. Fick en fantastisk Cohiba av honom en gång, röken var som vispgrädde...
 

slimjim

Rösten från Bro
2-Faktor
När det gäller HU så är det givna ALLTID Sir Winston. Ska du köpa en singel eller är det lådköp?

Vet ej om det bryter mot forumsregler och ber admin radera posten i såna fall men jag kan sälja en singel till dig med ålder om intresse finns. Men bara en! :)


Ben Bockbrännarbolmers
Får tacka för erbjudandet, men jag måste tyvärr erkänna att det vore att kasta "pärlor till svinen". Tänkte köpa 5-10 "standard coronor". Blir nog en del dricka.
 

Zed

Swissera
Professional Dealer
När det gäller HU så är det givna ALLTID Sir Winston. Ska du köpa en singel eller är det lådköp?

Vet ej om det bryter mot forumsregler och ber admin radera posten i såna fall men jag kan sälja en singel till dig med ålder om intresse finns. Men bara en! :)


Ben Bockbrännarbolmers


Tycker alltid att Upmann är så täta. Finns det några luftigare alternativ i stil med RJ Wide Churchill?
 
Topp