• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

OT: vad sportar ni för SPORT?

Ketan

Cartier
Golf=) Har inte blivit så mycket nu men spelar mest på sommaren och då på Bjäre GK på bjärehalvön där jag är medlem. 7.8 i hcp
 
D

Deleted member 1265

Guest
På tal om att sporta på semestern..
Ungefär som den där hurtiga snubben som krålar (stavning) i poolen på utomlandssemestern, efter 3/4 längd ger han ofta upp. Obs denna gubbe återfinns på alla semesterorter. Förmodligen slagit vad kvällen innan/ på morgonen, att han ska bli en friskare o sundare människa..

Det är inte mig själv jag pratar om, än...:blackeye:
 

P-vakten

Patek
2-Faktor
Spelar morgon korpen div 2 på 7-manna (med flygande byten såklart). Morgon korpen är tuffare än MMA kan jag meddela!!
 

Rey

Rolex
Tidigare spelat basket i näst högsta och högsta ligan en kort sväng. Efter några års fokus på fest så är jag tillbaka i hälsans tecken, denna gång i form av triathlon (Halv Ironman i sommar) och träning inför klassikern med start i Lidingöloppet i höst! Så det blir ganska blandat, klämmer in lite gympass ibland om det finns tid över :)
 

Aquaracer2

Ingamay
2-Faktor
image.jpeg
 
På tal om att sporta på semestern..
Ungefär som den där hurtiga snubben som krålar (stavning) i poolen på utomlandssemestern, efter 3/4 längd ger han ofta upp. Obs denna gubbe återfinns på alla semesterorter. Förmodligen slagit vad kvällen innan/ på morgonen, att han ska bli en friskare o sundare människa..

Det är inte mig själv jag pratar om, än...:blackeye:
Stötte på mängder av strandlöpare i Thailand. Alla hade de en sak gemensamt. De var likbleka. När man varit där länge nog att ha fått bränna hade en annan lunk satt sig...
 

MariaE

Panerai
Stötte på mängder av strandlöpare i Thailand. Alla hade de en sak gemensamt. De var likbleka. När man varit där länge nog att ha fått bränna hade en annan lunk satt sig...
Auch.. jag var en av dom för 4 veckor sen. Skulle springa lite lugnt längs med stranden. Jag kan alltid springa en mil.... Men inte en varm semesterdag. Så jag var en av de lönfeta bleka påmåndagskajagbörjamittnyaliv löparna i Thailand. Horribel känsla!
 
Ingen idrott mer än något enstaka prova på som kid. Började med MMA för 6-7 år sen. La ner det efter typ 2 år.

Men BJJ, NoGi(SW) och Judo fortfarande. Minst 7 pass i veckan. Generellt ligger jag runt 8-10 exklusive gym då gym är det tråkigaste som finns på denna jord.
 

MartinGFX

Cartier
Dammar av den här tråden.

Finns det några KSare som spelar innebandy i korpen/SIL i Stockholm eller som kan tänkas vara sugna på att testa?
Jag är jäkligt sugen på att börja lira igen efter 10 års uppehåll men svårt att hitta folk...
 
Topp