Laddar...
Nymans Ur 1851

Erikson Urhandel
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

OT: Vart köper ni knivar (Victorinox)?

Diskussion i 'Diskussion' startad av DW6900MS, 9 januari 2013.

1. DW6900MS
    Trådstartare

DW6900MS Biskop

Från:
    Borås
    Verkar finnas ett samlat intresse för knivar här på sidan.
    Personligen tänkte jag beställa mig en Victorinox i ett utförande jag inte hittar här hemma.
    Kniven dyker upp på diverse engelska websiter men deras omdömmen är rent ut sagt usla.
    Kniven i fråga är en Hunstsman Camouflage. En bra idé om vart jag lättast köper en dylik?

2. DW6900MS
    Trådstartare

DW6900MS Biskop

Från:
    Borås
    Knifecenter har bra sortiment men det känns som jag borde slippa beställa utanför EU?

3. Rber

Rber Biskop

Inser nu när jag ser denna bilden att även jag har en blygsam knivsamling där bland annat en sån här ingår. Får nog ta och rota lite i förrådet!

4. Kson

Kson Friends of KS

5. yonsson

yonsson Kikuchiyo Kobra Kai

Från:
    GBG
  6. meo_swe

meo_swe Biskop

precis som med klockor är det enklast och billigast att hitta bra knivar via forum.
    Där finns dessutom folk som är lika galna som vissa här är ;)

För svenska rekomenderar jag www.utrustning.se
    På utrikiska finns bland annat usualsuspectsforum, bladeforum och knifeforum.

Vad ska du använda kniven till? Jag bidrar gärna med den lilla kunskap jag har.

/Mattias

7. yonsson

yonsson Kikuchiyo Kobra Kai

Från:
    GBG
    http://www.britishblades.com/forums/content.php är ett kanonbra forum (där jag är medlem) ;)

8. DW6900MS
    Trådstartare

DW6900MS Biskop

Från:
    Borås
    Kanon, blev en beställning. Drygt 100 spänn dyrare med cammo men vad gör man inte för att vara matcho? :mrgreen:

Mårtenssons ur Brookfield