• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

OT: vilka andra forum hänger ni på?

Dicktatorn

NJA 1980 s. 725.
Friends Of KS
Nu tänker jag inte på klockforum utan forum som behandlar andra ämnen.

Va! Finns det!? :D
 

Dicktatorn

NJA 1980 s. 725.
Friends Of KS
Finns det andra forum än KS?

Jag personligen gillar bilar vilket gör att jag hänger på bilforum. Jag är dock känd för att vara dramatiskt mångsidig av mig och folk undviker mig vanligtvis på grund av det. Bespara dig gärna bekymren jag får dras med i min splittrade vardag.
 

Nexus

Panerai
Flashback och diverse forum/communitys av det mer ljusskygga slaget på daglig basis . Även sporadiska besök på Swedish Survivalist och cigarrprat.
 

daviden

Founder
Pledge Member
2-Faktor
Flashback och diverse forum/communitys av det mer ljusskygga slaget på daglig basis . Även sporadiska besök på Swedish Survivalist och cigarrprat.
Läste lite på Swedish Survivalist...
De där inne skulle säkert kalla mig för ignorant, oupplyst och att blunda för "sanningen" ...men herregud vilka labila foliehattar.
Peak oil osv. - ja, men det måste ju finnas lite sans.
 

MacRulez4ever

Vacheron
Pledge Member
2-Faktor
Några av dom andra forumen jag hänger på. Jag är juh en nörd ;)

namaja4y.jpg


Skickas från min IFÅN 5S via Tapatalk
 

DrDre

Patek
Ett forum om cigarrer och Timetotalk. Tidigare också ett där man diskuterade Linn hifi. Shoegazing brukar jag svänga förbi ibland och Manolo sedan Andreas W tog över det.
 
Topp