• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

OT: vilka andra forum hänger ni på?

Ernesto

Patek
2-Faktor
Inte gått så långt ännu, däremot spenderar jag en ohälsosam mängd tid per dag klistrad framför skärmar spelandes spel, och åtminstone lika mycket tid åt att läsa om spelhistorik m.m.

Känner igen mig. Spelat sedan 97, kör dock inte så mycket längre. Fanns en tid då jag kunde sitta i över 40 h minus mat- och toapaus. Saknar tiderna ibland, skönt att nörda ner sig i ett spel. Vilket är ditt favoritspel?
 

80talisten

I wish a could afford a real gold Rolex!
Klocksnack är ju givetvis ens hem.... ;)

men annars kan det bli...

- TTT - läser någon gång ibland men skriver i stort sett ingenting där längre.
- Flashback - läser där någon gång men skriver nästan aldrig...
- Swedroid - läser där flera ggr i veckan men skriver ganska lite...
- Watchuseek - Jag var ganska aktiv där tidigare innan jag reggade mig här på KS, men min aktivitet är i stort sett utebliven där numera...
 

Glusch

Cartier
Känner igen mig. Spelat sedan 97, kör dock inte så mycket längre. Fanns en tid då jag kunde sitta i över 40 h minus mat- och toapaus. Saknar tiderna ibland, skönt att nörda ner sig i ett spel. Vilket är ditt favoritspel?


Om du menar favoritspel genom tiderna blir det svårt att besvara. Mirror's Edge var alldeles underbart i sina stunder, då det lyfte free-running till helt nya nivåer. Å andra sidan har jag aldrig älskat att hata ett spel så mycket som jag gjorde med Super Meat Boy, men när vi ändå pratar pusselspel så har jag aldrig haft ett leende klistrat på mina läppar så länge som när jag spelade igenom Rayman Origins. Annars har vi TES: Morrowind & TES: Oblivion som två andra underbara spel. Andra spel värda att nämna, som alla har lämnat ett avtryck i mig vore Assassin's Creed (första dvs), Half-Life 2, Bastion, Portal, Sid Meier's Civ 4 & Sid Meier's Pirates. Finns många fler, men dessa är de jag kommer och tänka på direkt.

Just nu däremot så är det Guild Wars 2 som tar upp större delar av min tid och det passerade nyligen Team Fortress 2 i mest antal spelade timmar.

(sorry för smått off-topic folk, men det är något som ligger mig nära om hjärtat och jag går snabbt igång på det)
 
Topp