• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

OT: Vilka ska jobba i helgen?

Rivalen

Rolex
Go morgon! vilka ska jobba i helgen? Jag vill ägna en tanke åt er. Ska själv jobba.
Är på kontoret nu och klämt en BLT och en 380ml Brämhults jordgubb/lime och undrar om jag inte ser "Rivalen" som bor mitt emot=)
Idag blir det kontoret och imorgon blir det VPN hemma.
FAN! vad tråkigt att jobba helg

Nu kl 10.18 går jag ut på balkongen i kallingarna - har precis gått upp - och sträcker armarna i skyn som en hälsning. Jag står kvar tills jag börjar bli blöt.

Jag har en liten plan men vet inte om jag kan idag - annars tar vi det en annan dag!

Ser du mig isf ta ett kort. :)
 

16610

Patek
2-Faktor
Nu kl 10.18 går jag ut på balkongen i kallingarna - har precis gått upp - och sträcker armarna i skyn som en hälsning. Jag står kvar tills jag börjar bli blöt.

Jag har en liten plan men vet inte om jag kan idag - annars tar vi det en annan dag!

Ser du mig isf ta ett kort. :)

Ha ha... jag såg dig! du gick precis in innan jag hann ta fram mobilen=)
 

16610

Patek
2-Faktor
Va tusan! Lika bra att jobba när det är ett sånt skit väder. Tjäna pengar som man kan köpa klockor för;)
 

16610

Patek
2-Faktor
Mina grabbar vakna 06,00. Ganska bra för att vara dom. brukar vara mellan 05-06. jag behöver aldrig ställa någon klocka egentligen=) nu sover ju den minsta oftast hela nätterna. men de tre första månaderna sov vi inget på nätterna. Fick sova på dagen ist. Sjuk skev man var då. jag kommer inte ens ihåg hur jag kom till jobbet=) men såg att bilen stod där=)
Småbarnsföräldrar är farliga för allmänheten!
 
  • Like
Reactions: PIC
Jodå, imorgon bär det av till kontoret och inte en krona extra kommer det ge mig. De söndagsmorgnar som man drar sig iväg så är trösten från de extra 5 semesterdagarna väldigt klen.

Det positiva med helgjobb är i alla fall att väldigt få andra jobbar och att man kan arbeta ostört!
 
Inte fel att jobba helgnatt när vi går över till vintertid. Att få spendera 13 timmar på jobbet istället för enbart 12. O ja det är lycka det...

God natt. :hungover:
 

Jokkmokkswe

Cup of Jawa
2-Faktor
Jobba varannan helg, allt för att tjejen skall ha möjlighet till plugg här nere i stan.

mejeri-jonas-vartan.jpg


är man inte bildfager?
 
Jobbade som servitör igår på vip avdelningen på travbanan här nere. Lång dag men det var kul. Gott om guld subbar då det dominerades av äldre herrar. Fick en del uppskattande kommentarer på min ap. Även en som undrade varför ja va servitör med en sån klocka :)
 

16610

Patek
2-Faktor
Ingen som är sugen på att gnälla av sig lite för att de jobbar helg? jag tror det framgår rätt tydligt att jag hatar det iaf=)
 

Goodone

Omega
Visst ska man jobba i helgen! Tagit åt mig lite extrajobb för att finansera lite klockköp! Visst suger det att jobba extra men för den för den goda saken så!


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

16610

Patek
2-Faktor
Jag fick dator haveri. programet jag jobbar i sluta fungera... va ska jag göra nu!? ska jag försöka laga det eller ska jag gå hem...
 
Topp