• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

OT: Vilken bok...

Hur ofta läser du?

  • Varje dag

    Röster: 3 15.8%
  • Någongång i veckan

    Röster: 9 47.4%
  • Aldrig

    Röster: 4 21.1%
  • Läser inte böcker, sparar på naturen!!

    Röster: 3 15.8%

  • Totala väljare
    19

natovintage

Rolex
2-Faktor
... Läste du senast eller planerar att läsa?

Jag köpte Steve Jobs biografi här om dagen och känner att jag faktiskt inte kan sluta läsa. Riktigt bra, inspirerande och lättskriven. Lite som Zlatans biografi.

image.jpeg


Är dock bara i början av boken, så jag läser vidare! :D
 

Sjobedan

Rolex
Läser alldeles för sällan, men när jag väl hittar något som är bra. Så sträckläser jag... några timmar fördelat på två dagar senare sitter jag och ångrar att jag läste så snabbt.
 

Sjobedan

Rolex
... Läste du senast eller planerar att läsa?

Jag köpte Steve Jobs biografi här om dagen och känner att jag faktiskt inte kan sluta läsa. Riktigt bra, inspirerande och lättskriven. Lite som Zlatans biografi.

image.jpeg


Är dock bara i början av boken, så jag läser vidare! :D

Ingen höjdare om du frågar mig, läste den 2013.
Samma gäller den senaste Män som hatar kvinnor. Så jäkla dålig... att den jönssen fick skriva klart är för mig ofattbart.
 

natovintage

Rolex
2-Faktor
Läser alldeles för sällan, men när jag väl hittar något som är bra. Så sträckläser jag... några timmar fördelat på två dagar senare sitter jag och ångrar att jag läste så snabbt.
Känner igen dedär...

Ingen höjdare om du frågar mig, läste den 2013.
Samma gäller den senaste Män som hatar kvinnor. Så jäkla dålig... att den jönssen fick skriva klart är för mig ofattbart.

Nu läser jag och den är bra än så länge, så får väl bedöma den som helhet när jag är klar!
 
Topp