• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

OT: Vilken färg ser ni?

willbur

Rolex
2-Faktor
Hade varit bra om du snodde hela artikeln från Expressen och inte halva med de tre tillhörande alternativen istället..
 

willbur

Rolex
2-Faktor
image.png
 

willbur

Rolex
2-Faktor
Jag såg inte ens artikeln om det, jag såg den på en komedisida på instagram och ville dela med mig det. Jag skulle ha skrivit det i trådstarten om jag såg det.

Sjukt att det finns så onödiga människor som dig.
Det var inte meningen att du skulle brusa upp, ursäkta :)
 

Tomas Eriksson

Vacheron
Pledge Member
2-Faktor
Är inte tröjan mer lämplig att prata om på aftonbladet eller flashback? Här tycker jag min följande diskussion är mer lämplig; är lumen på min 114060 blå eller grön?
12479297_182341295455708_27761616_n (1).jpg
 
Senast ändrad:

CCB

Cartier
2-Faktor
Såklart svårt, men jag ser brunt och blågrått som faktiska färger. Men visst, det kan uppfattas som andra färger beroende på hur ens hjärna uppfattar vitbalansen i bilden med referenser hur jackan egentligen ser ut. Jag gjorde en snabb färgkoll bara för att visa faktisk färgskala. :)
 

Bilagor

  • adidas.jpg
    adidas.jpg
    27.4 KB · Visningar: 26
Topp