• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

OT:vilken parfym!

krämbulle

Alltid sugen på inköp
2-Faktor

Börjar inte den här kommentaren bli lite till åren? Ganska beige på ett diskussionsforum... :meh: Bara undrar.


Vi är j****vligt OT med den här tråden men den är ändå intressant och jag tar tacksamt emot tips. Det är ett lurigt område det där med herrdoft.

Mina två som jag fastnat för under de senaste provluktnings-sejourerna:

Som tidigare nämnts: John Varvatos - Artisan Black

Samt att jag gillar flera stycken från 'Comme des garcons'. Den här sprayade jag slut på förra veckan, alltså har jakten på ny doft påbörjats:

500912796_product_1
 
Mugler A-men eller B-men!
Fantastisk i rätt dosering (ytterst liten).
Även Mugler Ice är fin.
Nu använder jag Hugo o Rolf.

Det går även bra med diesel, bränslet alltså!:D
 
  • Like
Reactions: jhm

Icaras

Rolex
Gillar dessa :) - 1. Vinter 2. Vår/höst 3. Sommar​
1. Dior Homme - Intense
6796.jpg
2. Chanel Egoiste (många verkar inte gilla denna :()​
S114460_XLARGE.jpg
3. Giorgio Armani - Acqua Di Gio Essenza
perfumes-hombre-giorgio-armani-acqua-di-gio-men-essenza.jpg
 

Portofino

Panerai
AH en klassiker, tycker dock att man ofta känner sig för ung för den. hade en ett tag dock. man känner sig som sean connery :D

Jag gillar kontrasten. Jag hade mycket "lätta" parfymer ett tag, mkt citrus etc men nu har jag helt gått över tuuunga dofter. Tänk Sean Connery, sittandes i en tung läderfotölj, rökandes en jävla pipa med en helvetesrökig whiskey swirlande i glaset...
 

DG

Panerai
2-Faktor
Testa Creed om du inte gjort det innan, kan rekommendera Silver mountain water och Himalaya.
 
Topp