• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

OT: Vill ha tips angående London resa

Valdemar25

Cartier
Ska till London nästa vecka och tar tacksamt emot lite tips på trevliga grejor att hitta på, också på bästa sätt att ta sig från Gatwick till Notting Hill, vi är fyra personer så det får gärna vara till bra pris också!
 

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Ska till London nästa vecka och tar tacksamt emot lite tips på trevliga grejor att hitta på, också på bästa sätt att ta sig från Gatwick till Notting Hill, vi är fyra personer så det får gärna vara till bra pris också!

Ta tåget till Liverpool st och promenera eller ta taxi därifrån. Allt annat är så obekvämt och opraktiskt att det blir löjligt.
 

Fabian

Patek
2-Faktor
Ta tåget till Liverpool st och promenera eller ta taxi därifrån. Allt annat är så obekvämt och opraktiskt att det blir löjligt.

men va? tåg från gatwick till victoria station och sen yellow line till notting hill gate? jag antar att ni bara ska vara borta en kortis och då lär ni ändå inte ha gigantiska väskor som är otympliga att bära
 

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
men va? tåg från gatwick till victoria station och sen yellow line till notting hill gate? jag antar att ni bara ska vara borta en kortis och då lär ni ändå inte ha gigantiska väskor som är otympliga att bära

Ja självklart. Victoria st menar jag ju.
 

carlanton

Audemars
Östra London är mycket roligare än Notting HIll och Camden. Åk till Liverpool St och gå gå österut mot Shoreditch High St och Brick Lane. Vill man shoppa går man på Selfridges och Liberty.
 

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
om man vill komma ner i pris så är ju tunnelbana billigast. också väldigt kul om du frågar mig.

Ja i och för sig. Tunnelbana är ju grymt när man ska långt. Annars är ju att promenera ett bra sätt att ta sig runt i de centrala delarna.

Valdemar25 Kan rekommendera att ni åter hop on hop off buss ganska tidigt. Det ger en bra rundtur runt staden och man får en bra uppfattning av hur långt det är mellan de olika delarna av staden.
 

Fabian

Patek
2-Faktor
Ja i och för sig. Tunnelbana är ju grymt när man ska långt. Annars är ju att promenera ett bra sätt att ta sig runt i de centrala delarna.

Valdemar25 Kan rekommendera att ni åter hop on hop off buss ganska tidigt. Det ger en bra rundtur runt staden och man får en bra uppfattning av hur långt det är mellan de olika delarna av staden.

haha fast jag hade aldrig gått från victoria station till notting hill..
 

Fabian

Patek
2-Faktor

personen i fråga skriven att han och fyra vänner ska till london och behöver tips på saker att göra samt transport från gatwick till notting hill. Om personen i fråga hade varit i london tidigare hade han säkert inte bett om tips om transport utan litat på sina tidigare erfarenheter. att därför börja promenera de ca 4 kilometerna med packning (även om den är lätt) ser jag som otroligt korkat :)
 

box

Omega
2-Faktor
personen i fråga skriven att han och fyra vänner ska till london och behöver tips på saker att göra samt transport från gatwick till notting hill. Om personen i fråga hade varit i london tidigare hade han säkert inte bett om tips om transport utan litat på sina tidigare erfarenheter. att därför börja promenera de ca 4 kilometerna med packning (även om den är lätt) ser jag som otroligt korkat :)
Haha så är det, skojja bara. Kan iofs vara en erfarenhet att gå (vilse) i London också som jag gjorde första gången. :D
 
D

Deleted member 1265

Guest
New/old bond street, dagtid, kläder, klockor, smycken, mycket njutning!
 
Topp