Laddar...
Nymans Ur 1851

Johannesens
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

OT: Vill ha tips angående London resa

Diskussion i 'Lifestyle' startad av Valdemar25, 26 oktober 2013.

1. Valdemar25
    Trådstartare

Valdemar25 Stadsbo

Från:
    Skåne
    Ska till London nästa vecka och tar tacksamt emot lite tips på trevliga grejor att hitta på, också på bästa sätt att ta sig från Gatwick till Notting Hill, vi är fyra personer så det får gärna vara till bra pris också!

2. Hubbatix

Hubbatix Borgare

Lör 2:a november: QPR - Derby eller Millwall - Burnley. Undvik Premier League, tycker jag.

3. yonsson

yonsson Kikuchiyo Kobra Kai

Från:
    GBG
    Ta tåget till Liverpool st och promenera eller ta taxi därifrån. Allt annat är så obekvämt och opraktiskt att det blir löjligt.

4. Fabian

Fabian Manboy

Från:
    Stockholm
    men va? tåg från gatwick till victoria station och sen yellow line till notting hill gate? jag antar att ni bara ska vara borta en kortis och då lär ni ändå inte ha gigantiska väskor som är otympliga att bära

krämbulle gillar detta.
  5. yonsson

Från:
    GBG
    Ja självklart. Victoria st menar jag ju.

6. Fabian

Fabian Manboy

Från:
    Stockholm
    om man vill komma ner i pris så är ju tunnelbana billigast. också väldigt kul om du frågar mig.

Charles_ gillar detta.
  7. carlanton

carlanton Biskop

Östra London är mycket roligare än Notting HIll och Camden. Åk till Liverpool St och gå gå österut mot Shoreditch High St och Brick Lane. Vill man shoppa går man på Selfridges och Liberty.

8. yonsson

Från:
    GBG
    Ja i och för sig. Tunnelbana är ju grymt när man ska långt. Annars är ju att promenera ett bra sätt att ta sig runt i de centrala delarna.

Valdemar25 Kan rekommendera att ni åter hop on hop off buss ganska tidigt. Det ger en bra rundtur runt staden och man får en bra uppfattning av hur långt det är mellan de olika delarna av staden.

9. Fabian

Fabian Manboy

Från:
    Stockholm
    haha fast jag hade aldrig gått från victoria station till notting hill..

10. box

box Bonde

Burkar alltid åka med Easybus gått smidigt i alla år. Om ni har tid kan jag rekommendera att gå mer än ni åter tunnelbana, man missar en hel del av staden då.
    http://www.easybus.co.uk/

11. box

box Bonde

Slökorv ;)

12. Fabian

Fabian Manboy

Från:
    Stockholm
    personen i fråga skriven att han och fyra vänner ska till london och behöver tips på saker att göra samt transport från gatwick till notting hill. Om personen i fråga hade varit i london tidigare hade han säkert inte bett om tips om transport utan litat på sina tidigare erfarenheter. att därför börja promenera de ca 4 kilometerna med packning (även om den är lätt) ser jag som otroligt korkat :)

13. box

box Bonde

Haha så är det, skojja bara. Kan iofs vara en erfarenhet att gå (vilse) i London också som jag gjorde första gången. :D

14. Fabian

Fabian Manboy

Från:
    Stockholm
    absolut! en skön stad att promenera med! men desto skönare utan packning och LP-skivor under armarna från en svettig och trång flygtur...

15. Galaxy

Galaxy Friends of KS

Besök The Making of Harry Potter! Oavsett om du är ett fan eller inte är det en upplevelse.

16. 80s

80s Präst

Från:
    Sveriges ursprung
    New/old bond street, dagtid, kläder, klockor, smycken, mycket njutning!