Laddar...
Nymans Ur 1851

Johannesens
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

OT: Vintermaran

Diskussion i 'Lifestyle' startad av Yo-han, 21 oktober 2013.

1. Yo-han
    Trådstartare

Yo-han Troll probationary

Någon som ska köra på djurgården 9:e nov? Minigtg vid vätskekontrollen sista varvet, svepa några kalla glas sportdtyck o klämma på pulsklockor?

Bojke och 80s gillar detta.
  2. carlanton

carlanton Biskop

Hade inte planerat det, men det verkar ju finnas platser kvar. Anmäler mig ikväll!

3. Yo-han
    Trådstartare

Gött, nån tid du satsar på? Är premiärmara för mig men testsprang en 30k just och landade på 2:25 så tänkte försöka mig på 3:40 eller ev testa pressa ner det lite beroende på hur dagsformen känns.

4. maxmol

maxmol Präst

Från:
    Stockholm
    Jag ska springa men om du har den tiden på 30 km så kommer du fan få vänta länge vid vätskekontrollen. ;)

Har varit sjuk rätt länge och var ute och sprang igår på första gången på evigheter. Blir glad om det bär hela vägen.

5. carlanton

carlanton Biskop

Nu har jag inte sprungit så mycket sista månaderna men en bit under 4 timmar borde jag väl klara. Lidingöloppet sprang jag på 2.50, men då var det så sjukt mycket folk att jag inte hade en chans att springa snabbare. Startade i startgrupp 10 och fick springa om nästan 3500 personer för att komma i mål på den rätt mediokra tiden.

Hoppas vädret blir bra i alla fall. Lite segt med 4 timmar i snöblandat regn och minusgrader...

6. Yo-han
    Trådstartare

Hur gick det för er? Lite förkyld men smiskade mitt mål på 3:40 med god marginal så rätt nöjd eftersom det var premiärmara för mig. Totalväggade efter 3 mil dock så sista milen var vidrigt långsam med kramp.

fredrik gillar detta.
  7. fredrik

fredrik Bonde

Yo-han gillar detta.