• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

OT: Vinterskor

DrDre

Patek
Jag söker med ljus och lykta efter ett par vinterkängor som ser ut som Red Wing 8131, men som är fodrade.
image.jpeg

Jag har provat samma modell, men de är för kalla och trånga, även om jag väljer flera storlekar större.
Annars kör jag med Meindl Island Professional med fasta öljetter och ofrivilligt seriemördarindex.
image.png

Båda bilderna är skamlöst lånade.

Bara en lite varning. Jag har ett par Red Wings, den klassiska ljusbruna med vita sulor. De är fruktansvärt hala på vintern. Packad snö eller is blir rent livsfarligt. Så visst, det är en bra och klassisk kanga och den ofodrade som jag har kan man köra med nästa året runt, men den funkar inte när det är snö eller is ute.
 

Räven

Cartier
Bara en lite varning. Jag har ett par Red Wings, den klassiska ljusbruna med vita sulor. De är fruktansvärt hala på vintern. Packad snö eller is blir rent livsfarligt. Så visst, det är en bra och klassisk kanga och den ofodrade som jag har kan man köra med nästa året runt, men den funkar inte när det är snö eller is ute.
Tack för tipset. Det är fler som har reagerat på samma sak. Jag lurar på de här gynnarna. Problemet är att det är liknande typ av sula.
 
Topp