• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

OT www.ostsnack.se

MBx

Cartier
:D

Det första jag läste om var Raketost! Vilken klassiker. Väntar på att bli aktiverad.:)

Edit: glömde bilden.:banghead:

image.jpg
 

Nexus

Panerai
Kan mod där inne aktivera mitt konto så skulle jag bli en aningen mindre miserabel människa.
Tack på förhand.
 

Espresso

Cartier
Efter att ha läst igenom en del trådar där är det bara att gratulera till vad som ser ut att bli ett riktigt bra forum :)
 

Floduttern

Audemars
Pledge Member
2-Faktor
Det ser ut som ett riktigt trevligt forum, säkert trevligt folk som hänger där med. Skapar ett konto!
 

Malakias

Friends of KS
2-Faktor
Det här börjar kännas schizofrent... Man sitter på ostsnack och garvar ett tag, och sen när man växlar direkt tillbaka till KS är hjärnan fortfarande i 100 procent ironi-läget. Funkar inte, måste ta en paus emellan...:confused:
 

Joffrey

Vacheron
2-Faktor
Jag har ett kilo Gruyere som behöver säljas då den förtjänar mer smörgåstid, aktivera mitt konto! :)
 

Apansson

Torpare
Det här börjar kännas schizofrent... Man sitter på ostsnack och garvar ett tag, och sen när man växlar direkt tillbaka till KS är hjärnan fortfarande i 100 procent ironi-läget. Funkar inte, måste ta en paus emellan...:confused:

Ernesto är alltid i ironi-läget
Tycker för övrigt att det e fett dåligt med tips om var jag kan köpa jarlsberg till bra pris -.-
 

TiE

TiE Bomber
Pledge Member
2-Faktor
Antar att ni är överhopade med anmälningar och att det bara är att ge sig till tåls innan man blir accepterad, eller motad i grind(suck)
 
Upptäckte att mitt aktiveringsmail hade hamnat bland skräpposten. Ostsnack var tidigare det enda som jag saknade i mitt liv och är glad att jag numera är medlem även där.
 

TiE

TiE Bomber
Pledge Member
2-Faktor
Har aldrig känt mig så utanför tidigare! Och så stänga sidan utan att man fått chansen att bidra, att få säga sitt hjärtas mening, allt jag velat bidra med om ostar.......
Snyft!
 
Topp