• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

OT www.ostsnack.se

David

Bödeln
Amerikansk ost? Det forumet borde ju stängas ned och ersättas med typ riven ost eller färdigskivad ost.
Du har uppenbarligen aldrig varit i Wisconsin.

79e937663df8549e38d31b65e51a6523.jpg


6f5b6e57ca5057f71ea6fbdce8a11d7d.jpg


eb48c26eda8e3112a6c7fece4461ebd7.jpg


4c96b2f1cdac34324e934dfffb24e57d.jpg


a0f473687dba266eed9c29b3e7eadbf5.jpg


Snart påstår du säkert att franskt smutsvin är bra också.
 

Mw79

Vacheron
2-Faktor
Amerikansk ost? Det forumet borde ju stängas ned och ersättas med typ riven ost eller färdigskivad ost.

Var inte så negativ och boka en flygbiljett till andra sidan Atlanten så kan du botanisera lite och se att det finns en hel del riktigt bra ostar där. Lika larvigt som att tro att all amerikans öl smakar som Bud.
 

point1

Cartier
Du har uppenbarligen aldrig varit i Wisconsin.

Snart påstår du säkert att franskt smutsvin är bra också.


Hehe, faktiskt aldrig varit i Wisconsin.

Franskt vin är det bästa vinet.

Var inte så negativ och boka en flygbiljett till andra sidan Atlanten så kan du botanisera lite och se att det finns en hel del riktigt bra ostar där. Lika larvigt som att tro att all amerikans öl smakar som Bud.

Mitt intresse för ostar är inte så stort, skulle säga att det är väldigt litet. Äter bara simpel ost :)
 

Mw79

Vacheron
2-Faktor
Hehe, faktiskt aldrig varit i Wisconsin.

Franskt vin är det bästa vinet.



Mitt intresse för ostar är inte så stort, skulle säga att det är väldigt litet. Äter bara simpel ost :)

Är inte någon stor konsument av ost (därför jag inte har ett konto på ostsnack.se ;) ) men visst finns det bra amerikanska ostar. Franska viner är bra, har min egen mini vinkällare i garderoben (mer vin än kläder där för tillfället) men finns så mycket annat gott att upptäcka så skulle aldrig avfärda ett land eller en region utan att verkligen botaniserat ordentligt först.
 
Topp