• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Tillbakadragen OT: Zipposamling mot rolig beater!

Fixoflex

Patek
2-Faktor
Zipposamling!

Fick ett infall i slutet på 80-talet att samla på Zippotändare! Jag har aldrig rökt i hela mitt liv å ändå denna last!? Nåväl, Alla är original och i mycket bra skick (mint med plastbox och papper) två av dem saknar box! Många av dem är inte ens använda. Alla är från slutet av 80-talet och början av 90-talet!

1932-Replican är het i Zippovärlden då det egentligen skall vara 1933. Ett modernt feltryck!

Några av dem är sparsamt använd utan allt för sliten yta!

Bytesvärdet sätter jag till 4.000 kronor! Om ni har en rolig beater (Gammalt eller nytt spelar ingen roll) så hör av er via PM!




Tack för att ni tittar!

/Fixoflex

DSCF1840.JPG
DSCF1841.JPG

DSCF1843.JPG
DSCF1842.JPG
 

Fixoflex

Patek
2-Faktor
Ingen som vill ha en supersamling!
Gör ännu en komisk bump! En gång i månaden!
hoppas Denke tycker detta är ok!:)

Rolig sommarbeater önskas!

Kom med förslag!!!!
 
  • Like
Reactions: par
Topp