• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Ottwon

ottwon

Omega
Tjena!

Får väl göra en sån här tråd jag med då :)

Ni som gjort affär med mig här på forumet får gärna skriva en rad om hur ni upplevde det.

Tack!

Skickat från min SM-G3815 via Tapatalk
 

Zed

Swissera
Professional Dealer
Sålt en Rolex till ottwon. Smidig och rakt på sak med snabb kommunikation. Ett föredöme. Rekommenderas.
 

DW6900MS

Audemars
2-Faktor
Kanonkille, köpt Pelagos.
Korrekt beskriven, föredömligt packad och snabbt agerande.
Inga konstigheter.
 

Ninen79

Audemars
Köpte en Rolex, klockan var i mycket bättre skick än förväntats. Ottwon åkte hela vägen på ca 20 mil för att leverera klockan till mig. Stort tack för en snabb och smidig affär!
 

ChrisMountain

Breitling
Köpte en Square 50 atmos av Ottwon, snabba svar, skickades redan samma dag, väldigt välpaketerat och klockan överträffade förväntningarna gällande skicket. Bra kille!
 

Gasparo

Cartier
2-Faktor
Köpt en Rolle av Ottwon på distans. Toppensäljare, klockan som förväntat och bra postat. Good Guy!
 
Köpt Tudor Pelagos från herrn och allt gick otroligt smidigt. Snabb leverans (paketerat som fort knox), skicket helt enligt beskrivning och dessutom är Otto mycket trevlig.
100% goodguy!
 

CROE

Omega
2-Faktor
Köpte en G-Shock av ottwon. Affären gick extremt smidigt med snabb leverans och bra paketering. Good guy!!
 

eastwood

Rolex
2-Faktor
Sålt en GS till @ottwon. Definitionen av smidig affär samt mycket trevlig kommunikation genom hela affären. Givetvis får denna GG mina varmaste rekommendationer.
 

Richard1987

Panerai
Köpte en Rolex av @ottwon. Snabb och smidig affär, klockan var t.o.m. i bättre skick än beskrivet! 110 % good guy som jag gärna hade handlat av igen!
 
Topp