• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

>>>>>>>>>>OTv<<<<<<<<<<<

John R

Panerai
Avsnitt 6

[video]http://vimeo.com/50897761[/video]

Smaker från Italien samt en annorlunda watch'e review!

Det är snart söndag ;-)
En kompensation för försening av ett tidigare avsnitt!

Enjoy!

/ John R
 

wwjbd

Omega
Vill bara framföra ett stort tack för ännu ett lysande program! Jag är sjukt imponerad över hur du lyckas hålla uppe nivån varje vecka och tiden du lägger ner på detta!

Tack för att du förgyller mina söndagar!
 

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Men vad hände med recensionen? Sjukt jobbigt att lyssna på och dessutom stötande förlöjligande av italienare. Gört riktigt, eller skit i det, röstar jag för.
 

John R

Panerai
yonsson skrev:
Men vad hände med recensionen? Sjukt jobbigt att lyssna på och dessutom stötande förlöjligande av italienare. Gört riktigt, eller skit i det, röstar jag för.

Trist om du tog illa vid dig å Italens vägnar. Det var inte meningen med inslaget. Humor är svårt och med menar jag inte att alla tycker det var en rolig take på en recention. Skulle alla tycka det var roligt så känner jag att jag misslyckats någonstans. Och med det menar jag att ribban ligger så lågt att alla kan hoppa över den.
I nästa avsnitt så kommer det handla lite om rävar där ribban ligger hyfsat lågt som du nog kan se utan att det svämmar över.

Du är hjärtligt välkommen att skicka in en egen video recention den tar vi då med i programmet. Det skull uppskattas väldigt mycket.

Ha det fint , Ciao ;-)
/ John R
 

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
John R skrev:
Du är hjärtligt välkommen att skicka in en egen video recention den tar vi då med i programmet. Det skull uppskattas väldigt mycket.

Ha det fint , Ciao ;-)
/ John R

Du har ju helt rätt såklart. Det är bättre att bidra än att gnälla. Skulle kunna bidra med en recension av Seiko sumo, men har bara iphonen (4) att spela in med. Det blir nog för dålig kvalle misstänker jag
 

John R

Panerai
yonsson skrev:
John R skrev:
Du är hjärtligt välkommen att skicka in en egen video recention den tar vi då med i programmet. Det skull uppskattas väldigt mycket.

Ha det fint , Ciao ;-)
/ John R

Du har ju helt rätt såklart. Det är bättre att bidra än att gnälla. Skulle kunna bidra med en recension av Seiko sumo, men har bara iphonen (4) att spela in med. Det blir nog för dålig kvalle misstänker jag


Jag kör allt i iPhone 4 och det funkar kanon!

/ John R
 

Micke B

Streetracer
2-Faktor
John R skrev:
yonsson skrev:
John R skrev:
Du är hjärtligt välkommen att skicka in en egen video recention den tar vi då med i programmet. Det skull uppskattas väldigt mycket.

Ha det fint , Ciao ;-)
/ John R

Du har ju helt rätt såklart. Det är bättre att bidra än att gnälla. Skulle kunna bidra med en recension av Seiko sumo, men har bara iphonen (4) att spela in med. Det blir nog för dålig kvalle misstänker jag


Jag kör allt i iPhone 4 och det funkar kanon!

/ John R
Hmm, kanske borde prova att göra det lite mer ordentligt nån gång? Jag har massa grejer=)
 

ZQT

The Banker
2-Faktor
Riktigt kul med ämnet views måste jag säga!
Men kan du se någonstans hur många views varje OTV-avsnitt har? Vore intressant!
 

John R

Panerai
JakobZ skrev:
Riktigt kul med ämnet views måste jag säga!
Men kan du se någonstans hur många views varje OTV-avsnitt har? Vore intressant!

I nuläget är det 124 st på detta avsnitt 194 på förra. Det ligger ju som en sticky
på TTT så medlemmar kan gå in och kolla på tidigare avsnitt om man vill. De ligger mellan
ca 200-400 visningar beroende på vilket avsnitt.

Så de som vill se gamla avsnitt får gå in på TTT och kolla om man vill se äldre avsnitt
alltså avsnitt som är tillverkade innan KS födds. Annars kan man ju söka här på KS och
hitta de avsnitt som är postade här.

/ John R
 

ZQT

The Banker
2-Faktor
John R skrev:
JakobZ skrev:
Riktigt kul med ämnet views måste jag säga!
Men kan du se någonstans hur många views varje OTV-avsnitt har? Vore intressant!

I nuläget är det 124 st på detta avsnitt 194 på förra. Det ligger ju som en sticky
på TTT så medlemmar kan gå in och kolla på tidigare avsnitt om man vill. De ligger mellan
ca 200-400 visningar beroende på vilket avsnitt.

Så de som vill se gamla avsnitt får gå in på TTT och kolla om man vill se äldre avsnitt
alltså avsnitt som är tillverkade innan KS födds. Annars kan man ju söka här på KS och
hitta de avsnitt som är postade här.

/ John R

Är det sidvisningar på tråden eller views av filmen?
 

John R

Panerai
JakobZ skrev:
John R skrev:
JakobZ skrev:
Riktigt kul med ämnet views måste jag säga!
Men kan du se någonstans hur många views varje OTV-avsnitt har? Vore intressant!

I nuläget är det 124 st på detta avsnitt 194 på förra. Det ligger ju som en sticky
på TTT så medlemmar kan gå in och kolla på tidigare avsnitt om man vill. De ligger mellan
ca 200-400 visningar beroende på vilket avsnitt.

Så de som vill se gamla avsnitt får gå in på TTT och kolla om man vill se äldre avsnitt
alltså avsnitt som är tillverkade innan KS födds. Annars kan man ju söka här på KS och
hitta de avsnitt som är postade här.

/ John R

Är det sidvisningar på tråden eller views av filmen?

Det är veiews av filmerna! Sidviningar kan man ju se vid sidan av rubriken.

/ John R
 

ZQT

The Banker
2-Faktor
John R skrev:
Det är veiews av filmerna! Sidviningar kan man ju se vid sidan av rubriken.

/ John R

Jo precis, hoppas att du skulle tolka det så också, märkte att det jag skrev först skulle kunna tolkas annorlunda. Men det var inte så mycket tycker jag? Trodde det skulle vara fler!
 
Topp