Laddar...
Nymans Ur 1851

Erikson Urhandel
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

>>>>>>>>>>OTv<<<<<<<<<<<

Diskussion i 'Diskussion' startad av John R, 6 oktober 2012.

1. John R
    Trådstartare

John R Präst

Avsnitt 6

[video]http://vimeo.com/50897761[/video]

Smaker från Italien samt en annorlunda watch'e review!

Det är snart söndag ;-)
    En kompensation för försening av ett tidigare avsnitt!

Enjoy!

/ John R

2. Bra jobbat!

3. wwjbd

wwjbd Bonde

Från:
    Bästkusten
    Vill bara framföra ett stort tack för ännu ett lysande program! Jag är sjukt imponerad över hur du lyckas hålla uppe nivån varje vecka och tiden du lägger ner på detta!

Tack för att du förgyller mina söndagar!

4. Fryken

Fryken Kamrern

Från:
    STOCKHOLM
    Bra jobbat, som vanligt!

5. yonsson

yonsson Kikuchiyo Kobra Kai

Från:
    GBG
    Men vad hände med recensionen? Sjukt jobbigt att lyssna på och dessutom stötande förlöjligande av italienare. Gört riktigt, eller skit i det, röstar jag för.

6. John R
    Trådstartare

John R Präst

Trist om du tog illa vid dig å Italens vägnar. Det var inte meningen med inslaget. Humor är svårt och med menar jag inte att alla tycker det var en rolig take på en recention. Skulle alla tycka det var roligt så känner jag att jag misslyckats någonstans. Och med det menar jag att ribban ligger så lågt att alla kan hoppa över den.
    I nästa avsnitt så kommer det handla lite om rävar där ribban ligger hyfsat lågt som du nog kan se utan att det svämmar över.

Du är hjärtligt välkommen att skicka in en egen video recention den tar vi då med i programmet. Det skull uppskattas väldigt mycket.

Ha det fint , Ciao ;-)
    / John R

7. Obeedoobe

Obeedoobe Friends of KS

Från:
    Snåland
    Härligt som vanligt John! All heder att du orkar köra på.

Mvh

8. yonsson

yonsson Kikuchiyo Kobra Kai

Från:
    GBG
    Du har ju helt rätt såklart. Det är bättre att bidra än att gnälla. Skulle kunna bidra med en recension av Seiko sumo, men har bara iphonen (4) att spela in med. Det blir nog för dålig kvalle misstänker jag

9. John R
    Trådstartare

John R Präst

Jag kör allt i iPhone 4 och det funkar kanon!

/ John R

10. Micke B

Micke B Sweet cheeks

Hmm, kanske borde prova att göra det lite mer ordentligt nån gång? Jag har massa grejer=)

11. ZQT

ZQT The Banker

Riktigt kul med ämnet views måste jag säga!
    Men kan du se någonstans hur många views varje OTV-avsnitt har? Vore intressant!

12. John R
    Trådstartare

John R Präst

I nuläget är det 124 st på detta avsnitt 194 på förra. Det ligger ju som en sticky
    på TTT så medlemmar kan gå in och kolla på tidigare avsnitt om man vill. De ligger mellan
    ca 200-400 visningar beroende på vilket avsnitt.

Så de som vill se gamla avsnitt får gå in på TTT och kolla om man vill se äldre avsnitt
    alltså avsnitt som är tillverkade innan KS födds. Annars kan man ju söka här på KS och
    hitta de avsnitt som är postade här.

/ John R

13. ZQT

ZQT The Banker

Är det sidvisningar på tråden eller views av filmen?

14. John R
    Trådstartare

John R Präst

Det är veiews av filmerna! Sidviningar kan man ju se vid sidan av rubriken.

/ John R

15. ZQT

ZQT The Banker

Jo precis, hoppas att du skulle tolka det så också, märkte att det jag skrev först skulle kunna tolkas annorlunda. Men det var inte så mycket tycker jag? Trodde det skulle vara fler!

Mårtenssons ur Brookfield