• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Ouppskattade julklappar

Matts

Vacheron
Pledge Member
2-Faktor
Köpte en vintage mockajacka av 80-talssnitt till frugan i julklapp, ingen succé direkt så jag plockar fram saxen istället

Use, reuse, recycle... Tyvärr luktar den lite gammal kärringparfym men vi får hoppas det sitter i fodret.

image.jpg
 

Matts

Vacheron
Pledge Member
2-Faktor
Hittills en massa bitar mocka men har börjat klippa till delar till en klockrulle av mindre modell. Planen är att ha den färdig till GTGn den 10e:)
 
  • Like
Reactions: CLT

JoberMan

Politruk
2-Faktor
Är det meningen att man i tråden ska redogöra för oönskade julklappar man fått julen 2014? Då rubriken antyder det, bör jag nämna att jag fick vinterkräksjukan av @Spencer66s fru i julklapp. Den slog till lagom till annandagen. Två dagars strikt diet på blåbärssoppa och proteinpulver innebar dock att jag hade ett OK midjemått till nyårsafton.
 
Är det meningen att man i tråden ska redogöra för oönskade julklappar man fått julen 2014? Då rubriken antyder det, bör jag nämna att jag fick vinterkräksjukan av @Spencer66s fru i julklapp. Den slog till lagom till annandagen. Två dagars strikt diet på blåbärssoppa och proteinpulver innebar dock att jag hade ett OK midjemått till nyårsafton.
Då infinner sig frågan blir det nato strap av kastspya då?
 
Topp