• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

OWG köper nytt...

andy74

Breitling
Då det inte har blivit några nyinköp sedan januari så har jag varit bra sugen på en till.
Som så många andra här så kollar man alla möjliga sidor med försäljning av klockor och när en tjej från göteborg sålde denna var det bara att slå till
Så vad har man då köpt, betalade i torsdags och posten segade så jag kunde inte hämta ut det förrän idag.
Det jag fastnade för var faktiskt urtavlan, visst man har sett liknande men denna var speciell, stack ut lite i mängden.
Storleken på 40 var perfekt och att man skulle springa på någon annan som har en tror jag det är rätt så liten risk att man gör.
Tror nog detta är en keeper!
Blev ingen paketöppning då jag var lite stressad och passar även på att be om ursäkt för bilden, tagen med iPhone. :)
null_zps18ca621b.jpg

Så ful så att jag älskar den!
Trevlig sommar på er!
 

gruby

Pax Vobiscum
2-Faktor
Då det inte har blivit några nyinköp sedan januari så har jag varit bra sugen på en till.
Som så många andra här så kollar man alla möjliga sidor med försäljning av klockor och när en tjej från göteborg sålde denna var det bara att slå till
Så vad har man då köpt, betalade i torsdags och posten segade så jag kunde inte hämta ut det förrän idag.
Det jag fastnade för var faktiskt urtavlan, visst man har sett liknande men denna var speciell, stack ut lite i mängden.
Storleken på 40 var perfekt och att man skulle springa på någon annan som har en tror jag det är rätt så liten risk att man gör.
Tror nog detta är en keeper!
Blev ingen paketöppning då jag var lite stressad och passar även på att be om ursäkt för bilden, tagen med iPhone. :)
null_zps18ca621b.jpg

Så ful så att jag älskar den!
Trevlig sommar på er!
AHAHAHAHAHAHAHA bästa!!
 

jandan

Panerai
Jag håller med , 40 är precis lagom storlek, men annars kan jag bara säga uuuurkk om den :eek:
 
D

Deleted member 1265

Guest
Frågorna är många, men framförallt, hur försäkras en sådan speciell pjäs?
 

theargonaut

Patek
Pledge Member
2-Faktor
Hahaha... Jag vet inte om ett grattis är på sin plats, men du får ett ändå ;-)

/ TF theargonaut "You are not a beautiful and unique snowflake..."
 
Topp