• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

OWG - vilken skulle DU valt?

Calfen

Panerai
Den här klockan står högt i kurs i sådant fall.
98d53e9e76d677f738652f8c319fae41

Håller helt med! Dressad med tex nato i mocka, sportig med gummi osv :)
 

swedesoc

Panerai
2-Faktor
Själv är jag chockad att just nu skulle nog mitt svar bli SS Royal Capital, min har inte lämnat armen på över en vecka nu då den helt enkelt är så grym att se på och enormt skön på armen.
Tänk om jag är på väg mot OWG på riktigt?? :nailbiting:
 

Palenkovich

Patek
2-Faktor
Har redan lagt upp en owg-klocka utifrån om resurserna hade varit obegränsade, men av det jag idag äger eller ändå skulle ha valt är VC 49150 helt given, särskilt nu när jag om några dagar kommer ha ett originalgummi att variera med..
Haute horlogerie, härlig guilloche-tavla, grym länk, grand date, för mig perfekt storlek, mångsidighet och chronokomplikation är några av anledningarna till mitt val.

Tyvärr någon veckas gammal bild då annat sitter på armen idag.

image.jpeg
 
Senast ändrad:
Har redan lagt upp en owg-klocka utifrån om resurserna hade varit obegränsade, men av det jag idag äger eller ändå skulle ha valt är VC 49150 helt given, särskilt nu när jag om några dagar kommer ha ett originalgummi att variera med..
Haute horlogerie, härlig guilloche-tavla, grym länk, grand date, för mig perfekt storlek, mångsidighet och chronokomplikation är några av anledningarna till mitt val.

Tyvärr någon veckas gammal bild då annat sitter på armen idag.

image.jpeg
Klockren OWG det där ju! Skulle vara en het kandidat för mig med som owg alternativt en 16710 eller dyl.
 
Topp