• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

OWG - vilken skulle DU valt?

thomastheswede

Audemars
Full Set Vintage Sub, frågan är bara vilken...

MilSub? 5512/13? Röd-Sub? Dubbel-röd SD? Arrggghhh, ska det vara så j-la svårt att välja!?! Datum är najs men det är cleant utan bubbla. Får bli en dubbel-röd då, det bästa av två världar helt enkelt! Nåt sånt här hade ju varit trevligt (fast med alla tillbehör):
Skärmavbild 2016-02-11 kl. 13.01.47.png
 
  • Like
Reactions: Ako

christian-h

Vacheron
2-Faktor
OWG is the new orange.

116610LN hänger i där - men jag har varit bra nära på att testa 16710, nu har det tåget gått. Subben är en bättre klocka för min del i helhet.
 

poormans

Rolex
Full Set Vintage Sub, frågan är bara vilken...

MilSub? 5512/13? Röd-Sub? Dubbel-röd SD? Arrggghhh, ska det vara så j-la svårt att välja!?! Datum är najs men det är cleant utan bubbla. Får bli en dubbel-röd då, det bästa av två världar helt enkelt! Nåt sånt här hade ju varit trevligt (fast med alla tillbehör):
Skärmavbild 2016-02-11 kl. 13.01.47.png

Enkelt det blir en milsub 5513/5517 då behöver man ju inte strula med fullset, bara ett HH brev
 

Bas

Patek
Om jag skulle vara OWG så skulle jag antagligen kört Speedmaster eller Deepsea bara för att dom finns i samlingen nu!
IMG_2268.JPG

IMG_2266.JPG

MEN för att tillägga, kommer aldrig någonsin bli en OWG, never ever!
 

Chad

Rolex
Valfri vintage röd sub är lockande. Tidigare inte vart så kåt på vintage. Börjar växa dock & skulle nog kunna tänka mig att bli OWG med rätt sub :)
 
Topp