• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Pärlemor tavlor - vad tycker vi?

Pärlemor


  • Totala väljare
    51

Gold

Panerai
2-Faktor
Pärlemor done right
3939
3939.jpg
 

Ryttaren

Rolex
Ska man ändå blinga till det med strössel så blir det väl najs med en pärlemortavla under! Personligen nej, själv skulle jag vilja ha en meteorit-tavla.
 

K-S

Rolex
2-Faktor
image.jpg
image.jpg
image.jpg

Det är givetvis extremt shefigt och löjligt mycket Bollinger.

Min är en kameleont, framstår som helt vit i vissa ljus... Väldigt diskret men ändå pärlemor som har mycket "liv" i tavlan.

Att det skulle vara "för damer" är trams, inte när det är ett herrur om man nu skall vara gammaldags. Är man inte karl nog för att bära upp det så ;) . Känns lite förlegat att prata om att vissa saker skulle vara si eller så. De som uppskattat denna mest bland mina vänner är nog de man sorterar in i kategorin "riktigt hårda".

Finns fler foton på min paketöppning.
 
Senast ändrad:

Mudfold

Cartier
image.jpg
image.jpg

Det är givetvis extremt shefigt och löjligt mycket Bollinger.

Min är en kameleont, framstår som helt vit i vissa ljus... Väldigt diskret men ändå sjukt porrig pärlemor som har mycket "liv" i tavlan.

Att det skulle vara "för damer"? Trams. Är man inte karl nog för att bära upp det så ;) . Känns förlegat att prata om att vissa saker skulle vara si eller så mellan könen. De som uppskattat denna mest bland mina vänner är nog de man sorterar in i kategorin "hårda på riktigt".

Finns fler foton på min paketöppning.
Riktigt snygg är den!

Edit: hittar inte tråden :( vad har den för rubrik?
 
Senast ändrad:
  • Like
Reactions: K-S
Topp