• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

På förekommen anledning.

Ministern

Founder
2-Faktor
Vi får inte glömma att det är frivilligt både att vara läsare och medlem. Om man inte gillar forumet så finns ju andra alternativ..
 

Micke B

Streetracer
2-Faktor
masterkiller skrev:
Detta är ett forum, användarna bestämmer vad som diskuteras dvs 'VI' och om man inte är nöjd med det som diskuteras så får man väl dra igång diskussioner om det man vill prata om, inte kan man väl begära att andra ska sluta posta om det dom brinner för bara för att det kanske blir mycket om just ett märket/ämnet?

Jag postar om det jag gillar, vill diskutera, har frågor om, men 'DU' måste göra samma sak annars blir det mina saker som diskuteras...

Sluta gnälla och börja posta!

Kom igen nu....
Fyfan, jag blir nästan tårögd!
 

80talisten

I wish a could afford a real gold Rolex!
masterkiller skrev:
Detta är ett forum, användarna bestämmer vad som diskuteras dvs 'VI' och om man inte är nöjd med det som diskuteras så får man väl dra igång diskussioner om det man vill prata om, inte kan man väl begära att andra ska sluta posta om det dom brinner för bara för att det kanske blir mycket om just ett märket/ämnet?

Jag postar om det jag gillar, vill diskutera, har frågor om, men 'DU' måste göra samma sak annars blir det mina saker som diskuteras...

Sluta gnälla och börja posta!

Kom igen nu....
Väl valda ord...
 

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Det finns folk som tänker:
Om alla bara vore som mig, så hade vi inte haft några problem i världen.
Det är de personerna som tänker fel. Om alla bara tänkte dom jag gör, så hade vi inte haft några problem. :D
 

Davvan

Pamela Gidley
Pledge Member
2-Faktor
Om vi säger såhär....inom kort kommer den Stora Breitlingtråden att skapas...och den kommer att käka alla andra märkestrådar som morgoncanapéer....har en dold kärlek till märket och i synnerhet för modellen Aerospace...de första hette Navitimer....också.....så rota nu fram era räkklockor....damma och putsa så ska övriga märken få sig en stänkare i hängivenhet och mångfald.......
 

BME

Cartier
Det mesta har ju redan sagts men vi lever i en fri värld vill man höra mer om ett specifikt märke så skapa en tråd om det och vill man inte läsa om Rollar undvik allt Spencer skriver ;) ;) ;)
 

ZQT

The Banker
2-Faktor
Spencer66 skrev:
Vi får inte glömma att det är frivilligt både att vara läsare och medlem. Om man inte gillar forumet så finns ju andra alternativ..

Det är ju precis det det inte gör! Är det inte det vi kommit överens om nu? :mrgreen:
 

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Davvan skrev:
Om vi säger såhär....inom kort kommer den Stora Breitlingtråden att skapas...och den kommer att käka alla andra märkestrådar som morgoncanapéer....har en dold kärlek till märket och i synnerhet för modellen Aerospace...de första hette Navitimer....också.....så rota nu fram era räkklockor....damma och putsa så ska övriga märken få sig en stänkare i hängivenhet och mångfald.......

För faan! Jag e på! Börja ju lite smått idag!
 
Topp