• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

På jakt i Portugal.

Grafton

Dr Messerschmitt
2-Faktor
Vad betyder hacken? Att den varit fastskruvad i något slags "staffli"?

PS Klart du ska behålla den, du kan ju inte gå utan mögel igen ! DS
 

cjperry

Audemars
2-Faktor
Vad betyder hacken? Att den varit fastskruvad i något slags "staffli"?

PS Klart du ska behålla den, du kan ju inte gå utan mögel igen ! DS
Ja precis, man hade inte rätt "verktyg" för att hålla fast tavlan medan man målade om.
Konstigt nog stör inte ommålningen mig så mycket längre det är ju trots allt ett 30T2PC på insidan och det är väl insidan som räknas ;)
Kan vara bra att ha en ommålad som framtida referens.

Kan du inte hitta något "tropic" till mig där nere? :)
Borde haft mycket sol på sig där.
Haha ja det finns mycket sol och hög luftfuktighet här. Ska ut på mer jakt så jag hojtar till om jag hittar något spännande och korrekt :)
 

nöt

Vacheron
2-Faktor
Ja precis, man hade inte rätt "verktyg" för att hålla fast tavlan medan man målade om.
Konstigt nog stör inte ommålningen mig så mycket längre det är ju trots allt ett 30T2PC på insidan och det är väl insidan som räknas ;)
Kan vara bra att ha en ommålad som framtida referens.


Haha ja det finns mycket sol och hög luftfuktighet här. Ska ut på mer jakt så jag hojtar till om jag hittar något spännande och korrekt :)
Det tycker jag :)
Säg till om du ser npn typ av sub,gmt eller speedy ;)
 
Topp