• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

På väg för att köpa en SD. Vad tror ni om den??

Som sagt, sitter just nu i bilen på väg för att träffa en säljare som har lagt ut sin Sea Dweller från 70-talet (bedömt en 1665) till försäljning för endast 50k!

Är ju ett pris som är alldeles för bra för att vara sant men efter att ha pratat med honom så verkar det lovande....

Grymt tacksam för input på bilderna (dåliga) om vad ni tror? Är min första Vintage SD...
 

Bilagor

  • image.jpg
    image.jpg
    156.3 KB · Visningar: 618
  • image.jpg
    image.jpg
    152 KB · Visningar: 563
  • image.jpg
    image.jpg
    132 KB · Visningar: 549

Bjoerlin76

Audemars
2-Faktor
Keep us posted! Svårt att säga något om boetten på bilderna, men mysig patina på insert, den saken är klar!
 

Magnlar

Rolex
2-Faktor
Oftast har klockor med "för-bra-att-vara-sant-priser" visat sig att vara en bedrägeri eller stöldgods. Men man vet ju aldrig... Pressar han dig att köpa den nu, annars går den till en annan. Hade jag varit jävligt misstänksam..
 

Greven

Audemars
Pris som är "för bra för att vara sant" har alltid något som lurar i bakgrunden. Gör bra research och betala inte före du är helt säker på att allt är okej. Om du gör en bra affär är det bara att gratulera, men var försiktig är mitt råd.
 

DrKlocka

Audemars
Update vore intressant!
Ibland kan man ha tur, finns ju många som inte är beroende av pengarna från en försäljning och sätter ett pris som känns "rimligt" för att bli av med den.
 
Topp