• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Påsöppning innan tacokladdet...

Snårtas

Rolex
Har suktat efter denna bra länge nu och i och med att min Black Bay fått ett nytt hem så blev det en plats ledig i lådan.

En bekant blå påse med lite litteratur...
a5ejuqa7.jpg


Intetsägande ytterkartong
ezy2u2ub.jpg


Aha - ett märke som diskuterats flitigt de senaste dagarna... Men vilken modell?
4egu8uzy.jpg


Jo, en clean Master Control!
e9e4u2u4.jpg


Nu har jag nåt till smokingmiddag i vår! Tur att de håriga armarna då döljs av skjorta och kavaj kanske...
qevyby4u.jpg


5ytaqyve.jpg


Inte bara vackert på framsidan!
muqyju7a.jpg


Stort tack till Mathias och övrig personal på Nymans som har hjälpt till med transport från Stockholmsbutiken till Västerås!

Nu blir det nog ett glas skumpa :) Och kanske en fredagstaco...

Sent from my iPad using Tapatalk HD
 

Stomatologen

Patek
2-Faktor
Stort grattis! Tvivlar inte en sekund på att den kommer sitta perfekt till smokingen :)

Skön känsla att köpa nytt.
Skön känsla att köpa JLC.
Två flugor i en smäll, grattis ännu en gång
XfJqfrP.gif
 

Snårtas

Rolex
Tack för alla grattisar. Om man kan bli kär i en klocka så är jag det. Känns otroligt bra!

Svar på några frågor: den är 39 mm i diameter, ref 1548420. Och ja - Klocksnack är helt livsfarligt :D

Sullstrom, tycker vi försöker styra något nu i januari, andra halvan helst...
 
Topp