Laddar...
Nymans Ur 1851

Erikson Urhandel
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Påse nötter

Diskussion i 'Diskussion' startad av Fabian, 16 juni 2013.

1. Fabian
    Trådstartare

Fabian Manboy

Från:
    Stockholm
    Lämnade in min omega ploprof för värdering fredag den 28/5. Alltid skönt att se så allting står rätt till samt att ha intyg om en olycka sker.
    Fick som besked av tjejen i kassan att värdering tar en arbetsdag. Fine tänkte jag, det låter perfekt! Men precis innan jag hann lämna lokalen fick jag höra att klockan måste skickas till swatch-group då kaplans inte har verktygen för att öppna ploprofs - kan därför ta upp mot en vecka innan den kommer tillbaka. Förståeligt enligt mig och bättre att det blir gjort på riktigt än att den blir sönderrepad. Men när man får vänta i 2 veckor och sedan blir uppringd och informerad att klockan är färdig och därför kastar sig i bilen för att hämta
    Klockan men då får som svar: "ojj... Värderingsintyget är tydligen inte utskrivet så kom tillbaka på måndag" Jaa, då blir man lite irriterad. Om de bara så vågar ta fullt betalt när jag återvänder på måndag....

Som tur låg ett nytt iso och väntade på ploprofen att komma hem vilket fick min ilska att kylas ner (för stunden)

Aquaracer2 och Pilot gillar detta.
  2. Pilot

Pilot Stadsbo

Från:
    Västkusten
    Fin klocka du har!
    Jag hoppas jag får tillbaka min från service i morgon:woot:

Fabian gillar detta.
  3. KalleKnuda

KalleKnuda Stadsbo

Från:
    Guldkusten
    Måste erkänna att jag inte var ett stort fan utav ploprofen första gången jag såg den men den har verkligen börjat växa på mig! Hur är den att ha på sig med skjorta, går det ens?

4. Micke B

Micke B Sweet cheeks

Jaja förtusan. Den är ganska slank faktiskt!

Fabian gillar detta.
  5. Fabian
    Trådstartare

Fabian Manboy

Från:
    Stockholm
    Precis som Micke B säger så är den helt lugn under manschetten. Världens bästa klocka om du frågar mig

6. mrMyagi

mrMyagi Sir Blabbermouth

Från:
    Burkina Faso
  7. Fabian
    Trådstartare

Fabian Manboy

Från:
    Stockholm
  8. mrMyagi

mrMyagi Sir Blabbermouth

Från:
    Burkina Faso
    Nej det ær klart men han frågade om den passar med skjorta, ville att han skulle se bilderna i tråden! =)

9. Fabian
    Trådstartare

Fabian Manboy

Från:
    Stockholm
    förstår vad du menar men dom är verkligen helt olika, och den äldre modellen är mycket mycket enklare att använda än den äldre eftersom att den nyare är mycket mycket större än den gamla.

10. mrMyagi

mrMyagi Sir Blabbermouth

Från:
    Burkina Faso
    Tack før att du klargjorde det =), ingen expert på ploprof.
    Børjar tycka att det ær en riktig vacker klocka=).

Fabian gillar detta.
  11. Aurum

Aurum Gubbsnygg

Nej det gör den inte. Men å andra sidan skall inte dykare in under en manschett heller...

Bjuder på en skräpbild:

Pilot, Fabian och Aquaracer2 gillar detta.
  12. hook

hook I'm user not a dealer!

Jag tror jag känner igen den där,kan du fått tag på den av Rossi? Om de inte är den så ser den ut att vara ett fint exemplar! En av få klockor jag ångrar att jag flippat!

Mårtenssons ur Brookfield