• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Packa Affes Kappsäck, idag bär det iväg mot en Gtg någonstans i vårat avlånga land!

Är att gå på Gtg överskattat?!

  • Men fy fan! Bra kar reder sig själv...

    Röster: 8 14.5%
  • JA! Klart som fan att det är! Där får jag ju träffa likasinnade...

    Röster: 41 74.5%
  • Nja...så där, sitter nog hellre hemma med frugan och ungarna och har min lilla egna Gtg...

    Röster: 6 10.9%

  • Totala väljare
    55
  • Enkät stängd .

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Oris!

image.jpg


Tag!
image.jpg
 

Matts

Vacheron
Pledge Member
2-Faktor
Fan va kul! Hade också velat ha en farsa som jobbade på ericsson när det begav sig på den tiden! Förstår dig, det hade jag nämligen också gjort...

Jobbade själv på Ericsson och minns en jul då dom skulle lotta ut tre stycken Ericsson hotline, vinnarna skulle få köpa telefonerna för endast 9000:- ( tror dom gick för runt 25') måste varit runt 87-88
 

Matts

Vacheron
Pledge Member
2-Faktor
Vafan tjuvstartar ni! Och varför kan inte Tobbe få vara ute ikväll istället!!

Vi syns om några timmar!!
 
  • Like
Reactions: TiE

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Blev en mycket trevlig kväll, med god mat, mycket trevligt sällskap och schysst besök på Nymans Ur, tyvärr tog ju batteriet slut tidigt på kvällen därav få bilder på slutet. Nu ser jag fram emot den stora Gtgn i Hufedstaden i oktober?!
 
Topp