• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Packetet har landat: Omega Seamaster Professional Diver

Hebbe

Ki-Adi-Mundi
2-Faktor
Grattis...såna har jag haft några...min nuvarande blå säger tjena
IMG_5065.JPG
 

johpe

Panerai
2-Faktor
Grattis...såna har jag haft några...min nuvarande blå säger tjena

Snyggt! Tur att du sa att den var blå, för den ser svart ut på den bilden. Men det är väl det som är en av de roliga sakerna med de blå; att det spelar väldigt mycket roll i vilket ljus man tittar på dem för vilken färg som upplevs.
 

Hebbe

Ki-Adi-Mundi
2-Faktor
Snyggt! Tur att du sa att den var blå, för den ser svart ut på den bilden. Men det är väl det som är en av de roliga sakerna med de blå; att det spelar väldigt mycket roll i vilket ljus man tittar på dem för vilken färg som upplevs.

Ja den blåa är riktigt kul bla just av den anledningen att den skiftar färg beroende på hur ljuset är
 

jerka2.0

I can Jive!
Friends Of KS
2-Faktor
Grattis, Kul för dig. Fick en blå i inbyte häromsistens.
Fin kvalitet och känsla, fick dock vandra vidare.
/j
 

johpe

Panerai
2-Faktor
Grattis! Jävligt snygg klocka men kan inte riktigt bli vän med skeletonvisarna.

I verkligheten ser de bättrade ut än på bild, de är fasade så i vissa vinklar blänker ena kanten och den andra syns knappt. Höll på att få hjärtattack första gången jag såg det då jag trodde att en visare var trasig för jag såg bara halva! :)
 
Topp