Laddar...
Nymans Ur 1851

Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Packningar till SKX

Diskussion i 'Hemslöjd, modd och fix' startad av appaz, 17 juni 2016.

1. appaz
    Trådstartare

appaz Torpare

Hej!

Är på lite brådskande jakt efter packningar till SKX007. Jag behöver en packning till glaset, och en till boettens baksida, 86600630 samt OC3060B0A om jag inte tar fel.

Kruxet är att jag har en utlandsresa direkt efter midsommar, och därför osäker på om jag hinner få en beställning från cousins tills dess.

Finns det någon butik i Stockholm med omnejd som kan tänkas ha dessa packningar på lager? Alternativt, finns det någon vänlig själ här på forumet som har några till övers och kan tänkas sälja till mig?

Tack på förhand!

/David

2. rogart-63

rogart-63 Biskop

Från:
    Vettet.
    Finns en firma i England .KKH services . Dom borde ha . Men skickar nog inte förrän måndag . Dock brukar det komma på tre dagar . Så du borde ändå ha det innan midsommar. Mitt tips .

jabla, appaz och eriksson850 gillar detta.