• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

PADI - länk vs gummi?

Airbus

Rolex
Friends Of KS
Hej,
Hoppar på tåget ett halvår senare. Ni som kört PADI'n både på länk och gummi - vad föredrar ni?

IMG_1237.JPG
 

bykr89

Cartier
Jag kör bara nato och perlon på min Padi.
Tycker gummit är obekvämt och stort nu när man har långärmat på sig, blir nog mer gummi i sommar!
 

Julle

Omega
Jag gillar vanligtvis att köra länk på mina klockor, men kan störa mig på det lilla glappet som kan bli mellan ändlänk och boett med padins länk..
 

TheSpeedyShutter

Panerai
2-Faktor
Har provat det mesta och det slutar alltid med att länken åker på igen. Sitter och väntar på ett shark mesh som ska få sig en chans. För att vara denna prisklass seiko tycker jag att originallänken är riktigt schysst!
 

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Jag kör nästan alltid mörkblått Bonetto flat vent, annars nato eller länk. Tycker PADIn passar bra på alla dessa alternativ.
 

Calle

Omega
Den gör sig bra på gummi under sommaren. Men jag suktar efter en Strapcode oysterlänk. Är det någon som har provat den?
 
Topp