• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Paketöppnig nyinkommet

Börjar det nya året med en liten paketöppning

CAM00814.jpg


Bra packat

CAM00815.jpg


Det närmar sig

CAM00816.jpg


Nu så en Nilax day date dykare med svenskt daum hjul!

CAM00817.jpg


Handledsskott

CAM00818.jpg


Tillsammans med Elvian

CAM00819.jpg

Mvh
Anders P
 
V

Viggen

Guest
Ett stort grattis till en ny klocka! :)
Ursäkta min okunskap, men vad är det för en klocka? :oops:
 
Desmond_Malone skrev:
Börjar det nya året med en liten paketöppning

CAM00814.jpg


Bra packat

CAM00815.jpg


Det närmar sig

CAM00816.jpg


Nu så en Nilax day date dykare med svenskt daum hjul!

CAM00817.jpg


Handledsskott

CAM00818.jpg


Tillsammans med Elvian

CAM00819.jpg

Mvh
Anders P

Grym, var lite sugen att slå till på den LÄNGE sedan på TTT (om det nu är samma) men den hade oxå svenskt datumhjul...likadan boett som min gamla CITY...
 

Ricrob

Patek
Den är riktigt ball! Lite ballare än Elvian t.o.m. pga siffrorna men timvisarn borde de kunnat göra ngt bättre av.. Ska de nu norpa en gammal design,mså är det ju dumt att norpa den fulaste som finns (Omega)! :lol:
 
Viggen skrev:
Ett stort grattis till en ny klocka! :)
Ursäkta min okunskap, men vad är det för en klocka? :oops:
Vet inte mycket om märket men det är troligen en 80 talare, quarts med en boett som ser väldigt lik min elvia boett som i sin tur kommer från samma tillverkare som gjorde boetter åt heuer.
Skön klocka bara till en mucket billig peng!

Mvh
Anders P
 
V

Viggen

Guest
Desmond_Malone skrev:
Viggen skrev:
Ett stort grattis till en ny klocka! :)
Ursäkta min okunskap, men vad är det för en klocka? :oops:
Vet inte mycket om märket men det är troligen en 80 talare, quarts med en boett som ser väldigt lik min elvia boett som i sin tur kommer från samma tillverkare som gjorde boetter åt heuer.
Skön klocka bara till en mucket billig peng!

Mvh
Anders P

Tack för infon. Jag såg att den var väldigt lik Elvia´n. Gillade den mjuka rundade < formen över kronan. :)
 

Ariste

Audemars
2-Faktor
Desmond_Malone skrev:
Viggen skrev:
Ett stort grattis till en ny klocka! :)
Ursäkta min okunskap, men vad är det för en klocka? :oops:
Vet inte mycket om märket men det är troligen en 80 talare, quarts med en boett som ser väldigt lik min elvia boett som i sin tur kommer från samma tillverkare som gjorde boetter åt heuer.
Skön klocka bara till en mucket billig peng!

Mvh
Anders P
Angående märket Nilax så har jag ett svagt minne av att en gammal räv jag träffade på klockmässan i Sthlm hävdade att märket är svenskt. En ihopslagning av två efternamn i stil med Nilsson och Axelsson. Kanske någon vet mer?
 
Topp