• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Paketöppning…är det Speedy tuseday så är det

Hebbe

Ki-Adi-Mundi
2-Faktor
Tack ska ni ha :)
Grattis! Jag spanade lite på den jag också.

Nice!
En speedy är aldrig fel

Wow! Så snygg! Grattis!


Great shoot! Välkommen in i gänget :cigar:

Grym! Så fräckt med lollipop visaren!

Sådärja. Mycket bra!
 

pjmb

Cartier
bravo.jpg
 

Fergi

Rolex
2-Faktor
Stort grattis till en väldigt fin klocka..skön känsla när man äntligen ror i-land en klocka man suktat efter :)
 

Hebbe

Ki-Adi-Mundi
2-Faktor

Hebbe

Ki-Adi-Mundi
2-Faktor
Snygg!!! Måste vara grymt tillfredställande efter den jakten! :)

En väldigt fin ref, som själv varit inne på.
Välkommen in i Speedyträsket ;)

Snygg Speddy, Grattis :)

Grattis! Snygg är den allt. Och Musse Pigg var med, ingenting åt slumpen :)

En av de snyggaste moderna speedys som gjorts! Grattis!
Tack ska ni ha! :)
 

Affe

Una vida loca
2-Faktor
WOW...denna paketöppning hade jag helt missat, mycket bra där! Stort GRATTIS till en trevlig klocka ;)!
 
14953586338221467219353.jpg

Och nu har den flyttat norrut. Hittelönen blev 200pix till bcf :)

Vad härligt att den hittade ett kärleksfullt hem. :) Såg efteråt att min kommentar om hittelön lät väldigt oskön när tanken var att det skulle vara med glimten i ögat. 200 kronor till BCF var en aldeles utmärkt hittelön.
 

Poppe

Cartier
Vad härligt att den hittade ett kärleksfullt hem. :) Såg efteråt att min kommentar om hittelön lät väldigt oskön när tanken var att det skulle vara med glimten i ögat. 200 kronor till BCF var en aldeles utmärkt hittelön.
Hehe, lugna puckar. Såg ditt inlägg efter att jag köpt den, men det blev ett bra tillfälle att tanka på karmakontot och hjälpa bcf.:cool:
 
Topp