• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Paketöppning....ÄNTLIGEN

TheKing

Cartier
Innan jag börjar med bilder vill jag passa på att tacka Ninen79 som hjälpte mig i början och introducerade mig för martinhook!
STORT TACK! :D

Sedan vill ja tacka martinhook för all hjälp och energi han lagt ner. Trots att vi aldrig träffats innan så fick jag ett enormt bemötande och riktigt mycket hjälp. Dessutom fick han utså sms-terror från en labil galning i väntans tider....MIG! o_O:confused:

Så nu till det magiska...jag har väntat och väntat sedan mitten på augusti. Efter att väl ha bestämt mig Jag har spontanköpt klockor och flippat för att fördriva tiden...jag har surfat på alla videoklipp som finns på youtube..typ 4 ggr om på kockan. SÅ äntligen ringer martinhook
Slängde mig i bilen till Karlstad och hämtade klockan i onsdags. martinhook visade sig vara en mycket trevlig kille som hade med sig en massa godis som jag fick klämma på :pompus:

Nu kommer det...















Och så obligatorsikt...





Tack ännu en gång för all hjälp killar!
jag är MER än nöjd :D
 

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Hahaha...som det skall vara med andra ord, klart man måste sms terra någon om man är på väg att köpa än sådan trevlig klocka! Trevlig läsning och kul och höra om folk som har vänligheten att hjälp en broder i nöd. Men till det viktigaste då, ett stort j... GRATTIS!
 

acce1999

Patek
2-Faktor
Kul! Det gröna guldet (tavlan) är minst sagt spännande, särskilt hur färgen skiftar i ljuset. Grattis!

Men du: Användarnamnet TheKing förpliktigar väl en del? Duger verkligen en stålklocka??? :p:D

Enjoy!

A
 
Topp