• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Paketöppning: Är verkligen dykare med ”lite röd text” på tavlan mer intressanta än sina syskon?..

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Grym! Bubblan hade man kunnat vara utan som sagt, men cool att få med ett cyklop. Ser ju ut att vara seriösa glajjor dessutom.
 

ZQT

The Banker
2-Faktor
Köp något nytt å fint istället för ditt gamla mögel! Å TA AV DIG KEPSEN INOMHUS SLYNGEL!!!


Gubbjävel!

Bild 2015-01-13 kl. 15.32.jpg
 
Kul inlägg och fin klocka.
PS: Har hört att man alltid måste ha cyklopet på sig när man bär klockan, annars kan den börja gå utanför COSC-standard - hoppas du följer dessa råd!
 

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Röd TEXT is da shit din lilla Filifjonka
filifjonkan.jpg
. Kan bara GRATULERA, till ett riktigt hett köp, gillade glajjorna också, satt ruskigt bra, vad var det för styrka :D!!!
 

RDFG

Cartier
hehe grattis till klockan! kul tråd!

Men... är det bara jag som är pubertal.... eller.... ser 12-markeringen ut som en..... framstjärt
 

StarMan

KS Explorers Club
2-Faktor
Haha, tänkte att det var nått lurt när jag såg rubriken. Men grattis till Sumo nr3! Gissar att du är den enda på KS med en Sumotrio. :)
 

Havre

Omega
Men nej! Jävlar i havet vad läcker den var! Jag ORKAR inte impulsköpa fler klockor! :( Ber dig ödmjukast att ta bort tråden omgående.
 
Topp