• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Paketöppning ♬ ♪ ♩ ♭ ♪

Professor.K

Breitling
Sådär jag, då var det dags att packa upp. Det är min första paketöppning, men märk väl, inte den sista.
Måhända att den är lite väl tråkig, men det får gå an. Bilderna är inte i lé toppskick, får införskaffa en kamera också...

Det dröjde hela 2 dagar efter köpet så var man fast igen... Men nåväl, detta paket först, får bli en ny paketöppning om 2veckor igen...

Kontentan: Nöjd, mycket nöjd...

Väl mött!

/Andreas ☺

_________________________________________________________________________________________

Låda..
bild1.JPG




Mer låda...
bild2.JPG





Se där!
bild3.jpg




Riktigt nöjd
bild4.JPG




Och AIK såklart..... får aldrig glömma AIK...
bild5.JPG


_________________________________________________________________________

Redigt trevlig klocka måste jag säga, nu är jag på jakt efter min dressare... önska mig lycka till!
 

Donkii

Boushh
2-Faktor
Skulle vilja ge dig en dislike bara för det där med AIK! Men då termometern här i köldhålet Östersund visar på 29grader i solen så har jag inte hjärtat att missunna dig en like :rolleyes: Skön modell det där!
 

Professor.K

Breitling
Tolka mig inte fel nu =)

Menade min presentation al á paketöppning, må vara tråkigt.

Klockan är mer glad än tråkig tycker jag!
 

garfield

Rolex
Pledge Member
2-Faktor
SubC är helt enkelt aldrig fel, oavsett vilka läbbiga bakgrundsdekorationer den må fotas mot.;) Grattis.:)
 
Topp