• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Paketöppning - 35,000 feet in the air and 330 feet under water!

mrMyagi

Dr Snuggles
2-Faktor
Tack! Denna stannar förhoppningsvis, lär krävas mycket för att rucka på den och jag kommer inte göra om samma misstag:D Din är ju inte så pjåkig heller;) Denna dök upp inte långt efter att jag hörde av mig till dig faktiskt.
Jag är riktigt nöjd med boetten , nöjd med allt men just boetten är riktigt grym. Har tejpat graveringen så att den inte slits ner (tips jag fått av Darren).

Tack! Yes, blixtoffensiv när denna dök upp.

Tack! Noterat :)

Du måste visa dig värdig...sälj nu din SubC så har du kommit en bit på vägen:D

Shh jag är äldre så jag bestämmer!!
 

Aurum

Harsh but fair
2-Faktor
Tack! Denna stannar förhoppningsvis, lär krävas mycket för att rucka på den och jag kommer inte göra om samma misstag:D Din är ju inte så pjåkig heller;) Denna dök upp inte långt efter att jag hörde av mig till dig faktiskt.
Jag är riktigt nöjd med boetten , nöjd med allt men just boetten är riktigt grym. Har tejpat graveringen så att den inte slits ner (tips jag fått av Darren).

Tack! Yes, blixtoffensiv när denna dök upp.

Tack! Noterat :)

Du måste visa dig värdig...sälj nu din SubC så har du kommit en bit på vägen:D
Jag tror inte på Darren här men kör på det som känns bäst för dig. Plastade baksidor är för hoarders som inte bär sina ur men hanterar dem en del.
 

Karatekid

Vacheron
2-Faktor
Kan du inte bara "låna" den? ;)

Tack för trevlig läsning, boetten ser ut till att vara riktigt fin! Var ju inte helt oväntat att det skulle bli en Heuer direkt ;)
Jo han får låna den men då måste ju ha nåt att låna av honom och då funkar inte SubC:D
Jag tror inte på Darren här men kör på det som känns bäst för dig. Plastade baksidor är för hoarders som inte bär sina ur men hanterar dem en del.
Hmm, tycker mig ändå ha sett att de flesta autavia baksidor förlorat graveringen med tiden...?
klockan verkar ha hittat till ett kärleksfullt hem, grattis till fin klocka :)
Absolut! Tack själv:)
 

Watch out

Cartier


Sicken resa.
Riktigt kul och intressant läsning, tackar!
mario.jpg


 
Topp