• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Paketöppning: A. Lange & Söhne - Lange 1

N.Bathes

Cartier
Finns ju inget roligare än Att komma hem med en sån påse.... Duka fram kaffe eller ngt.. Sen sitta och öppna i lugn och ro... Lägga sig på överkastet och läsa instruktionsboken...
Stort grattis!!!!!
 
43399-Minions-cheering-gif-XGQJ.gif
 

Niklas

Rolex
2-Faktor
ojoj, vilken klocka! Grattis :)


Tack så hemskt mycket :)

Finns ju inget roligare än Att komma hem med en sån påse.... Duka fram kaffe eller ngt.. Sen sitta och öppna i lugn och ro... Lägga sig på överkastet och läsa instruktionsboken...
Stort grattis!!!!!

Känslan är oslagbar. Och den känslan håller i sig i flera dagar när man maximerar med en öppningstråd på KS och tar del av alla härliga kommentarer ;)

dra på trissor! Jätte fin klocka. Gratulerar!

Tackar!

Stort grattis, fan va glad jag blir trots att den inte änns är min!
Vilket sett att avsluta 2015!:D

Vad roligt! :D Tack

Var lite nere idag men nu blev jag glad. Stort gratis! Vad mer kan man säga... :woot:

Tråkigt att höra att du kände dig nere men kul att jag kunde pigga upp lite i varje fall.

Jättesnygg! Extra plus för bra bilder också! Grattis!

Helt tokig! Grattis!

Tack killar!

Löjligt vacker klocka.
Har alltid gillat både stil och finish på ALS! Mycket stort grattis!!

Ja det är något speciellt med Lange. De kan skapa intressanta klockor som väcker både beundran och ett ha-begär :)


Haha. Fan vad sköna :D

Flott, mycket flott!

Tack o bock!
 

Tjabo

Rolex
2-Faktor
Ja @Niklas - detta är ju min graal som du vet. Om någon förtjänar att ha den lika mycket (eller mer tydligen) så är det du! En riktig WIS! Stort grattis!
 

Niklas

Rolex
2-Faktor
Stort grattis! Grymt fin samling du har nu!!! :)

Superlativen har tagit slut... Vilket mästerverk! :)

Finishen verkar riktigt hög och oklanderlig!
Grattis till ännu en skönhet!

Tack så mycket!!

Ja @Niklas - detta är ju min graal som du vet. Om någon förtjänar att ha den lika mycket (eller mer tydligen) så är det du! En riktig WIS! Stort grattis!

Tack kompis :)
Vi får ta en lunch efter helgerna så du får klämma lite.

Perfekt storlek! Grattis!


Tack! :)
 

Niklas

Rolex
2-Faktor
Det kan jag tänka mig! :D Upp med fler bilder säger jag! :)

Jag har ju bombat Insta och "Dagens klocka" tråd med den :D

Så ruskigt trevlig klocka! Stort grattis!

Tack!

Verkligen hur snygg som helst! En vacker dag...

Jag är nykär ;) Det är bara att vara målmedveten och kämpa. Som du säger så en vacker dag så händer det :)

Applåder!!! Sex sidor gratulationer säger allt :):)...

Ja det blev helt galet. Galet roligt :D

Fantastiskt fin! :)
@Niklas Är det du som tagit bilderna?

Tack. Ja, det är jag som tagit bilderna. På frugans jacka som jag tyckte hade en snygg färg som bakgrund :D


Tackar!

Gillar starkt symmetrin på tavlan.

Ja det är riktigt roligt när man väl sett det.

Riktigt smaskig tavla!! Grattis! :)

Den är grym om jag får säga det själv. Urtavlan i silver skimrar så djäkla snyggt bakom glaset med väldigt stark AR.
Det är som det inte finns något glas och guldvisarna ser ut att sväva över tavlan. Magiskt :)
 
Topp